هارد سیگیت در مدل 8 ترابایتی ST8000NM001G

برای آن که بتوانید براساس نیاز خود خرید هارد دیسک را به ثمر برسانید، اطلاعات تکمیلی را درباره هارد دیسک سیگیت ST8000NM001G بخوانید.

دسته: , برچسب:

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

5 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

5314 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

پیش از خرید هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G این نکات را بخوانید!

دنیای تکنولوژی هرروزه در حال رشد و توسعه است. خرید از این بازار متنوع و پر از محصول، می‌تواند سخت و گیج‌کننده باشد. از همین رو زمانی که قصد خرید را از این بازار دارید، لازم است تا اطلاعاتی را در خصوص محصول مورد نظر خود داشته باشید. در این بخش به سراغ اصلی‌ترین ویژگی‌های یکی از انواع هارد دیسک اینترنال سیگیت رفته‌ایم. هارد دیسک مدل ST8000NM001G محصول مورد نظر ما در این بخش است که درباره آن به بیان و بررسی اطلاعاتی خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ها و مشخصات اصلی در هارد دیسک سیگیت ST8000NM001G

برای آن که بتوانید انتخاب خوبی را برای خرید هارد اینترنال مورد نظر خود داشته باشید، توجه داشتن به برخی از ویژگی‌ها و مشخصات هارد دیسک سیگیت می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. از همین رو در این بخش به سراغ چند مورد از اصلی‌ترین ویژگی‌های این موضوع رفته‌ایم. ویژگی‌هایی که با توضیح آن‌ها کمک کنیم تا بتوانید برای یک خرید و انتخاب بهتر بتوانید نتایج کامل‌تری را به دست آورید. 7 ویژگی اصلی و مهم در هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G عبارت است از:

1.    اندازه، ابعاد و وزن مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید یک هارد اینترنال لازم است تا مورد توجه قرار گیرد، وزن و ابعاد هارد دیسک است. هارد دیسک اینترنال قرار است تا بر روی سیستم قرار گیرد. از همین رو ابعاد و وزن آن به سیستم اضافه می‌شوند و بر روی آن تأثیر دارند. بااینکه معمولاً تمامی هاردها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای هر سیستمی بتوان از آن بهره برد، باز هم بهتر است تا به اینکه نکته توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن ابعاد هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G، متوجه خواهید شد که چیزی در حدود 26 * 101 * 147 میلی‌متر ابعاد و وزنی در حدود 670 گرم برای این هارد وجود دارد. ابعاد و وزنی که متناسب با یکدیگر هستند و این هارد را به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده  مطرح می‌کنند.

نمایی از هارد دیسک 18 ترابایتی سیگیت

2.    میزان ظرفیت 18 ترابایتی

ظرفیت یک هارد به عنوان مهم‌ترین مشخصه فنی آن شناخته می‌شود که در اولین نکات به سراغ آن می‌رویم. هرچه استفاده شما بیشتر باشد، ظرفیت بیشتری نیز برای هارد مورد نظرتان نیاز دارید. هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G با داشتن 18 ترابایت ظرفیت به عنوان یکی از بهترین و پرظرفیت‌ترین انواع هارد دیسک شناخته می‌شود. از همین رو با استفاده از این هارد می‌توانید نیازهای بسیاری را در سیستم خود برطرف نمایید. فضای کافی این هارد به شما کمک می‌کند تا تمامی برنامه‌های مورد نیاز خود را بر روی سیستم پیاده کنید و از بازی و فیلم دانلود کرده بر روی سیستم نیز لذت کافی را ببرید.

3.    کش یا حافظه 256 مگابایت

کش یا حافظه یک هارد دیسک، فضایی است که در آن انتقال اطلاعات از هارد به سیستم و برعکس رخ می‌دهد. این فضا که معمولاً در یک اندازه مشخص برای هاردهای مختلف قرار دارد، در هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G دارای ظرفیت 356 مگابایتی است. اندازه این فضا ممکن است نسبت به ظرفیت هارد کم به نظر آید اما باید توجه داشته باشید که شما در یک زمان مشخص، اطلاعات مشخص و منحصربه‌فردی را از سیستم به هارد یا برعکس پیش می‌برید. از همین رو احتمالاً مشکل بزرگی در جابه‌جایی اطلاعات خود نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید از فضای مورد نظر برای کش خود استفاده کنید.

4.    نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه

یکی از موضوعاتی که به عنوان مشخصه اصلی در یک هارد شناخته می‌شود، نرخ انتقال اطلاعات برای آن است. نرخ انتقال اطلاعات که براساس گیگابایت بر ثانیه نمایش داده می‌شود، سرعت جابه‌جایی این اطلاعات را مشخص می‌کند. جابه‌جایی اطلاعات سرعت مشخصی دارد. واضح است که هرچه این سرعت بیشتر باشد، جابه‌جایی اطلاعات نیز با سرعت بیشتر و در زمان کمتری رخ می‌دهد. از همین رو عدد این نرخ می‌تواند عدد مهم و تأثیرگذاری بر روی نتیجه عملکرد هارد باشد. هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G با داشتن نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت در ثانیه، توانایی انتقال اطلاعات خوبی را در زمان کوتاه دارد. از همین رو به راحتی می‌توان از آن برای جابه‌جایی اطلاعات استفاده و بهره لازم را برد.

نرخ انتقال اطلاعات بالا در هارد دیسک سیگیت

5.    سرعت چرخش دیسک 7200 دور در دقیقه

در زمان خرید هارد دیسک ممکن است با عددی تحت عنوان prm روبه‌رو شوید. این عدد که با نام میزان سرعت چرخش دیسک شناخته می‌شود، بر روی کارکرد هارد دیسک تاثیرگذار است. سرعت چرخش دیسک با واحد دور بر دقیقه نمایش داده می‌شود که با سرعت دیسک در ارتباط است. از همین رو یک هارد هرچه سرعت چرخش دیسک بیشتر و بالاتری را داشته باشد، میزان عملکرد و کارکرد آن نیز بهتر و بیشتر است. در زمان خرید هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G باید در نظر داشته باشید که سرعت چرخش دیسک این هارد دیسک با عدد 7200 دور بر دقیقه نمایش داده می‌شود.

6.    دوام و میانگین ساعت کارکرد 1.400.000 ساعت

به عنوان آخرین ویژگی و شاخصه برای شناخت هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G به سراغ دوام آن آمده‌ایم. دوام یک هارد را می‌توان با میانگین ساعات کارکرد آن مشخص کرد. در هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G برای عدد میانگین ساعات کارکرد به صورت دائمی و 24 ساعته، عدد یک میلیون و چهارصد هزار ساعت نشان داده می‌شود. البته باید دقت داشته باشید که این عدد در زمانی است که شما به صورت دائمی و 24 ساعته و در هفت روز هفته از هارد استفاده کنید. شواهد نشان می‌دهد که در استفاده‌های معمولی این دوام بیشتر شده و با افزایش عمر در هارد دیسک روبه‌رو هستیم.

نیم نگاهی کلی به مشخصات فنی هارد دیسک سیگیت ST8000NM001G

زمانی که به سراغ خرید یک هارد دیسک می‌روید، لازم است تا مشخصات مختلف هارد دیسک را در کنار یکدیگر قرار دهید. با کنار هم قرار دادن مشخصات هارد دیسک می‌توانید برای خرید و استفاده از آن تصمیم بگیرید. این موضوع می‌تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. از همین رو در این بخش با بررسی مشخصات مختلف برای یک هارد، در نظر داریم تا خرید را برای شما آسان‌تر کنیم. در ادامه چندین و چند مشخصه فنی اصلی از هارد دیسک سیگیت مدل ST8000NM001G را مشاهده می‌کنید. مشخصه‌هایی که در بسیاری از موارد مشابه با محصولات دیگر و در برخی از موارد با دیگر محصولات متفاوت هستند. این مشخصه‌ها عبارت است از:

  1. نوع هارد اینترنال دسکتاپ
  2. نوع هارد اینترنال HDD
  3. تهیه شده در برند باکیفیت سیگیت
  4. دارای ابعاد ظاهری 147 * 101 * 26 میلی‌متری
  5. دارای وزن 670 گرم
  6. دارای ظرفیت 18 ترابایت
  7. استفاده از فرم فاکتور 3.5 اینچ
  8. دارای فرمت پیشرفته 512e
  9. با رابط اتصال درونی SATA 6 Gb/s
  10. دارای کش یا حافظه 256 مگابایتی
  11. با سرعت چرخش دیسک 7200 دور بر دقیقه
  12. حداکثر پهنای باند انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه
  13. با میانگین تأخیر 4.16 میلی‌ثانیه
  14. ولتاژ و جریان عملیاتی 5 و 12 ولت
  15. دارای دمای عملیاتی بین 5 تا 60 درجه سانتی گراد
  16. دوام و میانگین طول عمر 1.400.000 ساعت
  17. قابلیت پشتیبانی از RAID
  18. دارای قابلیت حسگر شوک
  19. مقاوم در برابر لرزش
  20. درصد پایین برای وقوع خطا
  21. مصرف انرژی پایین
  22. کیفیت و طول عمر بالا
  23. پشتیبانی شده توسط سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر
  24. دارای تاییدیه‌های CE، FCC، VCCI و RoHS

استفاده از هارد دیسک اینترانل 18 ترابایتی سیگیت

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد سیگیت در مدل 8 ترابایتی ST8000NM001G”

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

5 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)