هارد سیگیت در مدل 8 ترابایتی ST8000NM000A

داشتن اطلاعات درباره مهم‌ترین مشخصات هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A می‌تواند به شما کمک کند تا برای یک خرید بهتر انتخاب متناسب‌تری را داشته باشید.

دسته: , برچسب:

۱۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

978 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

صفر تا صد مهم‌ترین نکات درباره هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A با ظرفیت 8 ترابایت

خرید محصولات الکترونیک و تکنولوژی‌های روز دنیا همیشه نیاز به اطلاعات کامل و دقیق داشته است. زمانی که به دنبال خرید این دسته محصولات هستید، لازم است تا نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کنید. به این منظور، در این بخش تصمیم گرفتیم تا به سراغ یکی از محصولات مورد نظر در این دسته برویم. در بین انواع هارد اینترنال، انتخاب برند سیگیت و مدل هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A را داشتیم. مشخصه‌های اصلی و ویژگی‌ها و مزایای این هارد، نکاتی هستند که در ادامه به صورت مفصل و جامعی به آن خواهیم پرداخت.

مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی و مزایای خرید برای هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A

در زمانی که می‌خواهید به سراغ خرید یک هارد بروید، دانستن ویژگی‌ها و مشخصات آن موضوعی مهم است. شما برای اینکه این مشخصات را به صورت دقیق به دست آورید، نیاز به منبعی موثق دارید. با به دست آوردن این اطلاعات، لازم است تا آن‌ها را با نیاز خود تطبیق دهید. به این ترتیب می‌توانید گزینه‌ای مناسب را برای استفاده خود به ارمغان آورید. گزینه‌ای که بتواند نیاز شما را به خوبی و به صورت کافی تامین نماید.

در این بخش با بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A به شما کمک خواهیم کرد تا این هارد را بهتر بشناسید. 6 ویژگی اصلی و مهم در این هارد را در ادامه به صورت کامل‌تری مشاهده خواهید کرد.

1.    ابعاد و وزن متناسب با نیاز

هر محصولی ابعاد و وزن مشخصی را دارد. ممکن است برای برخی از محصولات میزان این ابعاد و وزن اهمیت خاصی را نداشته باشد اما در مورد یک هارد اینترنال موضوع کمی متفاوت است. یک هارد اینترنال از نظر ابعاد و وزن لازم است تا مورد بررسی قرار گیرد. از آنجایی که این محصولات باید بر روی سیستم قرار گیرند و نصب شوند، در صورت داشتن ابعاد نامتناسب ممکن است مشکل‌ساز باشند. از همین رو در اولین قدم برای خرید هارد اینترنال مورد نظر خود این موضوع را در نظر داشته باشید.

هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A دارای ابعاد ظاهری 26 * 101 * 147 میلی‌متر است. این ابعاد چیزی در حدود 716 گرم وزن را مسبب شده است. ابعاد و وزنی که به نظر مناسب می‌رسند و لازم است تا با شرایط و نیاز شما نیز تطبیق پیدا کنند.

شکل ظاهری هارد اینترنال مورد نظر

2.    ظرفیت 8 ترابایتی

به عنوان دومین گام در خرید یک هارد اینترنال، به سراغ ظرفیت آن رفته‌ایم. میزان ظرفیت یک هارد می‌تواند نشان دهنده میزان اطلاعاتی باشد که می‌توان بر روی آن قرار داد. در واقع داشتن یک ظرفیت لازم است تا متناسب با نیاز و استفاده شما از آن هارد باشد. هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A دارای ظرفیت 8 ترابایت بوده که ممکن است برای بسیاری از افراد عدد مناسبی باشد. اگر نیاز به استفاده از بازی‌های عجیب و غریب نداشته باشید و برای یک استفاده روزانه به سراغ هارد رفته‌اید، ظرفیت 8 ترابایتی در این هارد برای شما می‌تواند کافی و مناسب باشد.

3.    استفاده از کش 256 مگابایتی

کش یا حافظه در یک هارد موضوع مهم دیگری است که بر روی کارکرد آن تاثیر دارد. بیشتر محصولات سیگیت که در این دسته قرار می‌گیرند، دارای حافظه 256 مگابایتی هستند. این حافظه کمک می‌کند تا اطلاعات از روی هارد به سیستم و از سیستم به هارد منتقل شود. در واقع هرچه این حافظه بیشتر باشد، امکان انتقال اطلاعات بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تر فراهم می‌شود. از همین رو جابه‌جایی و انتقال اطلاعات بر روی هارد، با خطای کمتری رخ می‌دهد. هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A دارای حافظه 256 مگابایتی بوده که به نسبت می‌توان حافظه مناسبی در برابر میزان ظرفیت آن دانست.

4.    دارای سرعت چرخش 7200 دور بر دقیقه

سرعت چرخش دیسک در داخل سیستم، موضوعی است که می‌تواند بر روی پردازش اطلاعات هارد تاثیر بگذارد. یک هارد مناسب دارای سرعت خوبی در پردازش اطلاعات خود است. این عدد که با علامت PRM نیز نمایش داده می‌شود، با نام سرعت چرخش دیسک شناخته می‌شود. در هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A سرعت چرخش دیسک 7200 دور در دقیقه است. عددی که نشان دهنده سرعت مناسب و خوبی برای پردازش اطلاعات در یک هارد است. بالا بودن این عدد می‌تواند بر روی میزان کارکرد و سرعت جابه‌جایی انتقال اطلاعات هارد تاثیر داشته باشد.

هارد دیسک 8 ترابایتی سیگیت

5.    نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه

برای آن که یک هارد بتواند انتقال اطلاعات خوبی را داشته باشد، عددی تحت عنوان نرخ انتقال اطلاعات برای آن تعریف می‌شود. در هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A میزان نرخ انتقال اطلاعات با عدد 6 گیگابایت بر ثانیه شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت که این عدد نشان دهنده میزان اطلاعاتی است که در ثانیه از روی هارد به سیستم و از سیستم به هارد منتقل می‌شود. اگر می‌خواهید زمان کمتری را در جابه‌جایی انتقال خود از دست بدهید، توجه به این عدد به عنوان نرخ انتقال اطلاعات می‌تواند بر روی سرعت جابه‌جایی اطلاعات شما تاثیر بسیاری را داشته باشد.

6.    دمای عملیاتی 5 تا 60 درجه سانتی گراد

به عنوان آخرین موضوعی که قرار است تا در این بخش آن را مورد بررسی قرار دهیم، به سراغ دمای عملیاتی هارد رفته‌ایم. محصولات الکترونیکی معمولاً به دلیل استفاده با برق، حرارت مشخصی را دارند. با این حال، افزایش این حرارت می‌تواند در عملکرد آن‌ها تاثیر بگذارد. هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A نیز از این قاعده مستثنی نیست و در دمای بیش از اندازه می‌تواند تحت تاثیر قرار گیرد. از همین رو برای آن دمایی عملیاتی تعریف شده است.

بهترین دما برای کارکرد این هارد چیزی بین 5 تا 60 درجه سانتی گراد است. اگر می‌خواهید دوام و طول عمر بیشتری برای هارد خود داشته باشید، نسبت به این دما دقت نظر لازم را به خرج دهید.

نیم نگاهی به کلیت ویژگی‌ها و مشخصه‌های اصلی و فنی در هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A

زمانی که به دنبال خرید یک هارد هستید، لازم است تا تمامی مشخصه‌های آن هارد را به صورت کلی و در کنار یکدیگر بررسی نمایید. به منظور بررسی تمامی مشخصه‌های مورد نظر در هارد اینترنال سیگیت مدل ST8000NM000A، سعی کردیم تا مهم‌ترین شاخصه‌های آن را در این بخش برای شما عنوان کنیم. با کنار هم قرار دادن 22 مشخصه‌ای که در ادامه برای شما عنوان کردیم، می‌توانید برای خرید و استفاده از این هارد تصمیم مناسبی را بگیرید. تصمیمی که براساس نیاز و شرایط شما به یک انتخاب بهتر و کامل‌تر و کاربردی‌تر بینجامد. این 22 شاخصه عبارت‌اند از:

  1. نوع هارد اینترنال دسکتاپ
  2. نوع هارد اینترنال HDD
  3. تهیه شده در برند باکیفیت سیگیت
  4. دارای ابعاد ظاهری 147 * 101 * 26 میلی‌متری
  5. دارای وزن 716 گرم
  6. دارای ظرفیت 8 ترابایت
  7. استفاده از فرم فاکتور 3.5 اینچ
  8. استفاده از فرمت پیشرفته 512e
  9. با رابط اتصال درونی SATA 6 Gb/s
  10. دارای کش یا حافظه 256 مگابایتی
  11. با سرعت چرخش دیسک 7200 دور بر دقیقه
  12. نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه
  13. حداکثر نرخ انتقال پایدار 249 مگابایت بر ثانیه
  14. میانگین تاخیر 4.16 میلی ثانیه
  15. ولتاژ و جریان عملیاتی 5 و 12 ولت
  16. دمای عملیاتی در بازه 5 تا 60 درجه سانتی گراد
  17. دارای پشتیبانی RAID
  18. دارای حسگر شوک
  19. مقاوم در برابر لرزش
  20. مصرف پایین انرژی
  21. دوام مناسب برای استفاده به صورت دائمی و 24 ساعته
  22. قابل پشتیبانی در ویندوزهای 7 و بالاتر
  23. دارای تاییدیه‌های CE، FCC، VCCI و RoHS

انتخاب هارد 8 ترابایتی سیگیت برای استفاده در سیستم

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد سیگیت در مدل 8 ترابایتی ST8000NM000A”

۱۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان