هارد سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A

هارد دیسک اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A به عنوان یکی از بهترین انواع هارد دیسک توانایی آن را دارد که نیازهای شما را به خوبی برطرف نماید.

۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

15447 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مهم‌ترین نکات دانستنی برای خرید و استفاده از هارد اینترنال سیگیت ST6000NM029A

برای داشتن یک خرید مناسب در بین محصولات تکنولوژی، داشتن اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر می‌خواهید که انتخاب‌های خوبی را برای خرید خود داشته باشید، در اولین قدم نیاز خود را مشخص کنید. حال پس از مشخص کردن نیاز خود، به سراغ محصولات مرتبط با نیازتان بروید. اگر محصول مورد نیاز شما انواع هارد انترنال دیسک باشد، این نکات می‌تواند به شما کمک کند.

در این بخش به سراغ هارد دیسک اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A رفته‌ایم و قرار است به بحث و بررسی درباره آن بپردازیم. در ادامه می‌توانید با مشخصه‌های اصلی این محصول آشنایی بیشتری را داشته باشید.

ویژگی‌های اصلی و شاخصه‌های مهم در هارد انترنال سیگیت مدل ST6000NM029A

برای آن که بتوانید به سراغ یک انتخاب مناسب برای هارد دیسک مورد نظر خود بروید، لازم است تا درباره هریک از مشخصات فنی هارد نکاتی را بدانید. اینکه هر مشخصه به چه معنایی است، اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند بر روی نتیجه‌گیری نهایی شما تأثیر داشته باشد. از همین رو در زمان خرید و استفاده از هارد دیسک خود این نکته را به خوبی در نظر داشته باشید.

در این قسمت، با بررسی برخی از ویژگی‌ها و مشخصه‌های فنی هارد دیسک به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید اطلاعات بیشتری را در این باره به دست آورید. اطلاعاتی که بتواند به خرید شما کمک کرده و در نهایت نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان آورد.

1.    دارای ظرفیت 6 ترابایت

ظرفیت یک هارد موضوع مهمی است که می‌تواند نتیجه خرید را تغییر دهد. اگر به دنبال یک خرید مناسب برای خود هستید، در اولین قدم میزان نیاز خود به ظرفیت هارد را مشخص کرده و پس از آن، به دنبال نیاز خود باشید. با انتخاب هارد دیسک اینترنال سیگیت در مدل ST6000NM029A از ظرفیت 6 ترابایتی برخوردار خواهید بود. ظرفیتی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بسیاری از نیازهای خود برای دانلود موسیقی و فیلم و بازی کردن را برطرف نمایید. البته در کنار ظرفیت این هارد، لازم است تا نکات دیگری را نیز مدنظر داشته باشید که در ادامه بیشتر درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

هارد 6 ترابایتی سیگیت

2.    دارای بافر 256 مگابایتی

بافر یا کش حافظه یک هارد، در چگونگی عملکرد آن تأثیری مستقیم و مهم دارد. هر هاردی قسمتی با نام بافر دارد که در آن، اطلاعات از سیستم به هارد و از هارد به سیستم منتقل می‌شود. به این ترتیب هرچه میزان ظرفیت در این قسمت بیشتر باشد، اطلاعات رد و بدل شده در کوتاه‌ترین زمان نیز بیشتر خواهند بود. از همین رو باید در نظر داشته باشید که میزان بافر یا کش حافظه یک هارد، متناسب با ظرفیت اصلی آن باشد. به نظر می‌رسد بافر 256 مگابایتی برای هارد اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A، بتواند نیازهای هارد را به خوبی و به صورت کامل برطرف نماید.

3.    سرعت چرخش دیسک 7200 دور بر دقیقه

در هر هاردی، عددی با نام میزان چرخش دیسک وجود دارد. این عدد به معنای آن است که یک هارد می‌تواند در دقیقه چه تعداد دور بزند. تعداد دورهای این هارد مشخص می‌کند که چه میزان اطلاعات در دقیقه پردازش می‌شوند. 7200 دور بر دقیقه، عددی است که برای سرعت چرخش دیسک در هارد 6 ترابایتی سیگیت مدل ST6000NM029A نشان داده شده است. باید توجه داشته باشید که این عدد بر روی بسیاری از اطلاعات دیگر نیز می‌تواند تأثیر گذاشته و کارکرد و عملکرد آن را بهبود بخشد.

4.    نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه

سرعتی که یک هارد در زمان انتقال اطلاعات دارد، با نرخ انتقال اطلاعات شناخته می‌شود. در هر هارد، این عدد به صورت عددی با واحد گیگابایت بر ثانیه شناخته می‌شود. هارد دیسک اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A، نرخ اطلاعات خود را بر روی 6 گیگابایت بر ثانیه نشان می‌دهد. از همین رو باید بدانید که این عدد می‌تواند سرعت عملکرد هارد را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. هرچه این نرخ اطلاعات بیشتر باشد، هارد در مدت زمان کمتری، اطلاعات بیشتری را از هارد به سیستم و از سیستم به هارد منتقل خواهد کرد.

تصویری از بسته‌بندی هارد 6 ترابایتی سیگیت

5.    میانگین ساعات کارکرد 1.400.000 ساعت

دوام و طول عمر یک هارد در بین مشخصه‌های فنی آن با میانگین ساعات کارکرد شناخته می‌شود. در هارد اینترنال سیگیت نیز این عدد نشان دهنده میزان دوامی است که هارد دارد. از همین رو هارد اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A به عنوان یک هارد با دوام بالا شناخته می‌شود. میانگین ساعات کارکرد هارد چیزی در حدود یک میلیون و چهارصد هزار ساعت است. میانگینی که نشان می‌دهد در صورت استفاده دائمی و 24 ساعته هارد دوام خوبی را دارد. این دوام در صورت استفاده بهینه از هارد می‌تواند افزایش را نیز تجربه کند.

6.    قابل استفاده برای نصب بازی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمان استفاده از یک هارد مطرح می‌شود، قابلیت‌های استفاده از آن است. بسیاری فکر می‌کنند که از هاردهای hdd نمی‌توان برای بازی استفاده کرد. این در حالی است که هارد اینترنال سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A برای نصب بازی نیز گزینه مناسبی است.

این هارد به دلیل پشتیبانی از NAS توانسته است تا با بسیاری از کنسول‌های بازی همکاری کرده و آن‌ها را بر روی خود نصب نماید. از همین رو به راحتی می‌توانید از این هارد برای بازی کردن استفاده کنید. حتی اگر گیمر هستید و به صورت حرفه‌ای به بازی می‌پردازید، باز هم این هارد می‌تواند برای شما کمک کننده باشد.

مزایای استفاده از هارد اینترنال دیسک ذخیره سازی سیگیت در مدل ST6000NM029A

استفاده از هر محصولی، متناسب با نیازهایی که از فرد برطرف می‌کند، مزایای خاص خود را دارد. با شناخت این مزایا، انتخاب بهتری را برای خرید خود خواهید داشت. در این بخش با بیان چند مورد از اصلی‌ترین مزایای هارد اینترنال سیگیت به شما کمک می‌کنیم تا برای خود تصمیم نهایی خوبی را بگیرید.

  1. دارای مصرف انرژی بسیار پایین
  2. درصد خطای کم و پایین در حال استفاده از هارد دیسک
  3. کیفیت و طول عمر بالا برای هارد دیسک
  4. دارای استاندارهای قابل قبول در بین استانداردهای روز دنیا
  5. قابل استفاده به صورت MULTI USER
  6. امکان استفاده از هارد برای انواع بازی و کنسول

نیم نگاهی به مشخصات فنی کلی در هارد دیسک اینترنال سیگیت ST6000NM029A

حال که به خوبی با هارد دیکس اینترنال سیگیت در مدل ST6000NM029A آشنا شدید، لازم است تا تمامی مشخصه‌های این هارد را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. با مشاهده تمامی این مشخصه‌ها می‌توانید برای تصمیم نهایی خود به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید. این مشخصه‌ها به صورت کلی بر روی یکدیگر تأثیر دارند و می‌توانند نتیجه انتخاب شما را تحت تأثیر خود قرار دهند. تمامی مشخصات فنی هارد دیسک اینترنال سیگیت در مدل ST6000NM029A عبارت است از:

  1. نوع محصول هارد دیسک ذخیره ساز
  2. تولید شده در برند مطرح سیگیت
  3. نوع حافظه به صورت HDD
  4. استفاده از فرم ظاهری 3.5 اینچ
  5. دارای ظرفیت 6 ترابایت
  6. وزنی در حدود 705 گرم
  7. بافر یا حافظه کش دارای 256 مگابایت
  8. استفاده از نوع رابط SATA 6 Gb/s
  9. دارای سرعت چرخش 7200 دور بر دقیقه
  10. نرخ انتقال اطلاعات 6 گیگابایت بر ثانیه
  11. دارای میانگین زمان بین خطای 4.16 میلی ثانیه
  12. میانگین ساعات کارکرد 1.400.000 ساعات به صورت دائمی و شبانه‌روزی
  13. دارای توانایی نوشتن 550 ترابایت اطلاعات در سال
  14. دارای گواهی از supermicro certified
  15. قابلیت پشتیبانی به صورت RAID
  16. پشتیبانی هارد به صورت NAS

انتخاب و استفاده از هارد سیگیت در مدل 6 ترابایتی

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هارد سیگیت در مدل 6 ترابایتی ST6000NM029A”

۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان