ذخیره ساز اچ پی | HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN در مدل Q1J01B، محصولی از برند کمپانی اچ پی بوده که قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری به نسبت انواع نسل قبلی خود دارد.

تماس بگیرید

18638 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN در مدل Q1J01B، محصولی از برند کمپانی اچ پی بوده که قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌تری به نسبت انواع نسل قبلی خود دارد.

استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN با سرعت 200,000 IOPS توانسته در میان دستگاه‌هایی با توان پشتیبانی بالا قرار بگیرد. همچنین فضای ذخیره سازی 1.6 ترابایتی این محصول، سبب افزایش کاربری آن در حیطه مشاغل مختلف کوچک و متوسط شده است.

 

مشخصات دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

Access Type: Block

Form Factor: 2U, SFF or LFF

Number of controllers per array: 2

Number of host ports per array: 8

FC host connectivity: 8/16Gb

iSCSI host connectivity: 1Gb or 10Gb

SAS host connectivity: 6Gb or 12Gb

Max Read cache per array: 8TB

Data (read/write) cache + system memory per array: 16GB

Pool Capacity (with Large Pool Support): 6GB or 12GB

RAID Levels supported: Virtual mode: RAID 0,1, 5, 6, 10

Expansion Drive Enclosures:  enclosures 0-7

Maximum number of drives per array enclosure: SFF/12

Maximum number of drives per drive enclosure: SFF/12

Drive enclosure interface type: 6Gb SAS

Maximum total HDDs per array: SFF / 96

Max raw capacity per array enclosure: SFF / 168TB

Max raw capacity per drive enclosure: SFF / 168TB

Max raw capacity per array: 614.4TB SFF

 

ظرفیت‌های درایو HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

SFF SSDs: 800GB, 960GB, 1.6TB, 1.92TB, 3.2TB

SFF HDDs:15K: 600GB, 900GB 10K: 600GB, 1.2TB, 1.8TB, 2.4TB

SEDs: 800GB, 1.6TB SFF

 

خصوصیات نرم افزاری HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

Thin Technologies: Thin Provisioning, Space Reclamation, Thin

Tiering: Performance Tier, Standard Tier, Archive Tier

Replication: Snapshots (512), Volume Copy, Remote Snaps

Quality of Service: Virtual Tier Affinity

 

خصوصیات اکسترنال HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

Maximum number of volumes: 512

Maximum number of snapshots: 512M

aximum number of hosts: 512M

aximum number of initiators: 1024

Customer self-installable: Yes

Customer self-repairable: Yes

Customer self-upgradeable: Yes

Health Check analytics: Yes

 

ویژگی‌های دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN دارای 8 پورت در قسمت‌های مختلف و دو کنترلر است. این محصول دارای ظرفیت‌های متفاوت برای حافظه بوده و از هارد دیسک‌هایی با ارقام متفاوت برخوردار است.

استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN به عنوان یکی از محصولات ذخیره‌ساز، دارای ویژگی‌های متنوعی است که سبب شده تا برای فعالیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد.

عملکرد حداکثری 

در رابطه با استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN، سازوکارها و فناوری‌های تعریف شده در ساختار، باعث شده تا عملکرد این محصول به سطحی فراتر از حد معمول برسد، که این میزان در مقایسه با نسل قبلی محصول مورد بحث، بیشتر خود را نمایان می‌کند.

در واقع ساختار و به کارگیری مولفه‌هایی از انواع کنترلر و پروتکل‌های متناسب‌ با آن‌ها سبب می‌شود تا سرعت و میزان عملکرد دستگاه ذخیره‌ساز مذکور، به صورت معین تنظیم شود و پشتیبانی در گسترده وسیع‌تری صورت بگیرد.

این مدل از استوریج SAN با قابلیت به کارگیری برای چندین سرور، سطح بالایی از مدیریت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دو نوع رابط درایو در دستگاه HPE MSA 2050 SFF SAN Storage مدل Q1J01B، کنترلر‌های SAN و SAS هستند که هر کدام سرعت متفاوتی را پشتیبانی می‌کنند. در این دستگاه برای هر کنترلر 8 گیگابایت حافظه پنهان تعریف شده است.

در حقیقت کنترلر SAN یکی از این پروتکل‌های8Gb FC, 16Gb FC, 1GbE iSCSI or 10GbE iSCSI را در اتصال به میزبان  پشتیبانی می­کند.

در مورد رابط SAS نیز باید گفت که هر کنترل­‌کننده از اتصال میزبان با ظرفیت 12Gb SAS پشتیبانی می‌کند.

در رابطه با حافظه پنهان در هر کنترلر، لازم به ذکر است که پشتیبانی با خازن­‌ و compact flash انجام می‌شود. در حقیقت باتری منبع استوریج مذکور نخواهد بود.

به علاوه نصب و نگهداری ساده به سبب ماژول‌های ورودی و خروجی، باعث شده تا این محصول بتواند بهتر این ویژگی خود را تعریف کند.

قابلیت Thin Provisioning

یکی از ویژگی‌هایی که برای استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN در نظر گرفته شده، قابلیت‌ Thin Provisioning است. این ویژگی امکان ذخیره فیزیکی را حاصل می‌کند.

عبارت Pool Capacity واژه‌ای برای توصیف ویژگی‌ای است که پشتیبانی با ظرفیت 6 یا 12 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ویژگی نقش موثری در سهولت به کارگیری از دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN دارد.

به علاوه قابلیت ظرفیت استخر یا Pool Capacity، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از spindles اضافی بهره ببرند.

تعداد هارد‌ها

در حالا کلی، استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN می‌تواند 192 هارد SFF و یا  حتی ترکیبی از اینکلوژر­های SFF و LFF نیز باشد. این میزان با توجه به کارایی که این دستگاه‌ها دارند، می‌تواند نقش موثری در کاربردهای متنوع دستگاه مورد بحث داشته باشد‌. همچنین می‌توان گروه‌های دیسک ذخیره‌­‌سازی مجازی را در چندین اینکلوژر قرار داد.

عکس فوری (اسنپ شات)

قابلیت عکس فوری یا به عبارتی اسنپ شات، برای ذخیره‌سازی مجازی و بهبود عملکرد سلسله مراتبی بودن عکس­‌های فوری است که کنترل داده‌ها را برای افراد ساده‌تر می‌کند.

در واقع این ویژگی، از جمله خصوصیات نرم افزار HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B بوده است که در حالت کلی امکان عکس‌های فوری، کپی حجمی، عکس‌برداری از راه دور را فراهم می‌کند.

اسنپ شات برای کاربران امکان ذخیره داده‌ها به صورت طبقه‌بندی شده و مرتب را فراهم می‌کند، اینکار جهت شخصی‌سازی کامل و سازماندهی اجرا می‌شود.

حداکثر تعداد عکس‌های فوری در این قابلیت به میزان 512 میلیون است که تعداد بالایی محسوب می‌شود. به همین دلیل کاربران می‌توانند استفاده حداکثری از این دستگاه داشته باشند.

سهولت در استفاده

یکی از مهم‌ترین و بهترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN در نظر گرفت، سهولت به کارگیری و نصب و اجرای این محصول است.

در حقیقت کاربران با هر میزان دانش نسبت به این محصول، قادر به نصب آن‌ خواهند بود‌. همچنین تعمیر این محصول هم برای کاربران چندان سخت نخواهد بود و می‌توانند خودشان تعمیر کنند.

این ویژگی به سبب خصوصیات اضافی HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B در این دستگاه وجود دارد؛ که حتی ارتقا آن هم برای کاربران جزء یکی از خصوصیات این محصول است.

در حقیقت مشتریان می‌توانند ارتقا محصول را هم مانند نصب و تعمیر، به تنهایی انجام دهند‌. این ویژگی‌ها در روند سهولت مصرف و نگهداری، نقش تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کنند.

انعطاف ­پذیری 

امکان به‌روزرسانی در دستگاه استوریج HPE MSA 2050 SFF SAN، نیاز به هر گونه تعمیرات و تغییرات را با توجه به حفاظت از درایوها، کاهش می‌دهد.

به کارگیری فناوری‌های خاص در ساخت دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN سبب شده تا هر دو نمونه حافظه HDD و SSD به صورت ترکیبی (Hybrid) قابل استفاده باشند؛ که این اتفاق تاثیر بسیاری در کاهش هزینه‌ها دارد و به صورت یک شیوه مقرون‌به‌صرفه‌ در فرایندهای مختلف وارد عمل می‌شود.

ناگفته نماند که پورت‌های SAS نیز در این استوریج پشتیبانی می‌شوند که عاملی برای سرعت بالای تبادل داده‌ها است. به همین سبب انعطاف‌ پذیری به یکی از ویژگی‌های انکار ناپذیر دستگاه HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B در میان کاربران تبدیل شده است.

 

کاربردهای دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B

با توجه به اینکه پورت‌های کابل نوری (FC) و پورت‌های iSCSI امکان تماس سریع با این استوریج را فراهم می‌کنند،  امنیت داده‌ها و اطلاعات ذخیره شده، در مواقع خطر تضمین می‌شود.

به علاوه بازیابی اطلاعات و حفاظت از آن‌ها به واسطه قابلیت اسنپ شات یا همان عکس فوری، با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

از این رو برای فعالیت‌هایی که نیاز به ذخیره‌سازی داده‌ها دارند، استوریج ‌HPE MSA 2050 SFF SAN Storage مدل Q1J01B می‌تواند پشتیبان خوبی باشد.

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ذخیره ساز اچ پی | HPE MSA 2050 SFF SAN Storage Q1J01B”