ذخیره ساز اچ پی | HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A از انواع دستگاه‌های ذخیره‌ساز MSA 2060 است که در مدل R0Q74A قرار دارد.

تماس بگیرید

17580 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A از انواع دستگاه‌های ذخیره‌ساز MSA 2060 است که در مدل R0Q74A قرار دارد.

این دستگاه با ظرفیت 16 گیگابایت حافظه، جزء محصولات برند اچ پی است که به عنوان یک سیستم ذخیره‌سازی حرفه‌ای، قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند سبب صرفه‌جویی در پشتیبانی از برنامه‌ها شود‌.

در حقیقت به واسطه استوریج‌ یا دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF، می‌توانید برنامه‌های مختلف را با صرف هزینه کمتری، به انعطاف برسانید و سبب بهبود عملکرد آن‌ها شوید. به این ترتیب امکان پشتیبانی و ارائه خدمات با سرعت بالا، برای کاربران فراهم خواهد شد.

 

مشخصات دستگاه HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A

Access Type: Block

Form Factor: 2U, SFF/LFF

Number of controllers per array: 2

Number of host ports per array: 8

FC host connectivity: 16Gb

iSCSI host connectivity: 10Gb, 10GBase-T

SAS host connectivity: 12Gb

Max Read Cache per array: 8TB

Data (read/write) cache +system per array: 24GB

RAID Levels supported: 0، 1، 5، 6، 10، MSA DP

Expansion Drive Enclosures: 0-9 enclosures

 

مشخ

صات فنی HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A

شماره قطعه: R0Q74A

ظرفیت ذخیره‌سازی 921 ترابایت -AFA

گسترش فضای ذخیره‌سازی: محفظه دیسک 24 درایو SFF یا محفظه دیسک LFF با 12 درایو

رابط میزبان: 8 پورت 16 گیگابایت FC

کنترلر ذخیره‌سازی: (2) کنترلرهای ذخیره‌سازی HPE MSA 2060 16Gb FC SFF

پشتیبانی SAN Backup: بله

پشتیبانی از Storage Mirroring: بله

پشتیبانی مدیر Insight: خیر

سیستم عامل‌های سازگار: Windows Server 2019 Windows Server 2016 VMWare vSphere 6.7 Red Hat Linux 8 SuSE SLES 15

پشتیبانی خوشه بندی: خیر

ضریب فرم: 2U

مطابقت با بهره وری انرژی: مطابق با Energy Star

 

توضیحات محصول

2 کنترلر کانال فیبر 16 گیگابایتی 4 پورت

وزن (امپراتوری): 11 پوند

وزن (متریک): 5 کیلوگرم

ابعاد محصول (امپریال): 3.5 × 17.5 × 20.0 اینچ

ابعاد محصول (متریک): 8.9 × 44.5 × 50.8 سانتی متر

 

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی توسط استوریج HPE MSA 2060

Microsoft Windows Server 2019

Microsoft Windows Server 2016

Microsoft Windows Server 2012

Microsoft Windows Server 2012 R2

Microsoft Windows Hyper-V

HP-UX

Red Hat Linux

SUSE Linux

VMware ESXi

OVMS

 

ویژگی‌های استوریج‌ HPE MSA 2060 SFF 

دستگاه‌های ذخیره‌سازی با توجه به افزایش نیاز کاربران به ذخیره داده‌ها در حجم‌های متفاوت و یا اجرای برنامه‌ها با سرعت بیشتر و بهتر، روز به روز با ویژگی‌های ایده‌آل‌تری به بازار معرفی می‌شوند.

همچنین این دستگاه با افزایش 45 درصدی در سرعت پردازش، قادر به ارائه بیش از 325000 IOPS برای شتاب مقرون به صرفه برنامه جهت استفاده در مشاغل کوچک تا متوسط ​​است.

ظرفیت دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF 

 

دستگاه HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage مدل R0Q74A به عنوان یک محصول ارائه شده توسط کمپانی اچ پی، ویژگی‌هایی دارد که سبب شده تا پاسخگوی نیازهای مطرح کاربران باشد.

ظرفیت ذخیره‌سازی برای هارد‌های SFF به میزان 614 ترابایت است که حداکثر ظرفیت به مدل هارد بستگی دارد.

میزان ظرفیت این محصول ابتدا با 1.6 ترابایت آغاز می‌شود؛ به طوری که با استفاده از SSD (حافظه‌های تمام فلش)، افزایش پیدا می‌کند.

دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF قابلیت به کارگیری از پورت‌های فیبر نوری را دارد. این شیوه در جهت انتقال داده‌ها در دایره‌ای وسیع در حال اجراست.

قابلیت پشتیبانی از تعداد بالایی ورودی و خروجی توسط دستگاه ذخیره ساز مذکور، سبب شده تا به عنوان یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های کسب‌وکارهای متنوع با نیازهای متفاوت، معرفی و شناخته شود.

سهولت در استفاده

یکی از ویژگی‌های بارزی که برای دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 SFF وجود دارد و حتی به عنوان یک مزیت یاد می‌شود، نصب و به کارگیری آسان این دستگاه استوریج‌، در مقایسه با انواع دیگر است.

در حقیقت چنین می‌توان گفت که نیازی به تخصص در جهت اجرا نیست، بلکه تمامی کاربران با هر سطح آگاهی از تکنولوژی این دستگاه‌ها، می‌توانند از آن استفاده کنند‌.

ناگفته نماند که این محصول حتی قادر به پاسخگویی اتوماتیک به درخواست‌ها است. در نتیجه احتیاجی به هماهنگ نمودن سن استوریج با جریان‌های متغیر کاری نخواهد بود. به همین سبب برای کاربران پرمشغله در حیطه‌های فعالیتی متفاوت، می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.

انعطاف‌پذیری بالا 

در حالت کلی، قابلیت پشتیبانی از پورت‌های متنوع مانند SAS، توسط استوریج HPE MSA 2060، سبب شده تا این دستگاه بتواند سرعت بالایی در تبادل داده‌ها به کاربران خود ارائه بدهد.

سرعت در رابطه با فعالیت‌های متنوع کاری، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کند. به علاوه در مورد برخی داده‌ها که حجم بالایی دارند و سرعت برای انتقال آن‌ها می‌تواند از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

در واقع می‌توان گفت که فناوری‌هایی که برای این استوریج تعریف شده، قابلیت‌های آن را در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبل افزایش داده و منجر به افزایش انعطاف‌پذیری استوریج این نسل شده است.

پشتیبانی از سیستم عامل‌های متنوع

 

از دیگر ویژگی‌هایی که برای محصول مورد بحث در نظر گرفته می‌شود، پشتیبانی از طیف وسیعی‌ از سیستم عامل‌ها است. به طوری که سیستم عامل‌های ساخت شرکت‌هایی چون IBM، Oracle ، Linux، Microsoft ، VMware را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از این دستگاه برای فعالیت‌های خود بهره ببرند.

به علاوه لازم به ذکر است که استوریج HPE MSA 2060 حتی قابلیت پشتیبانی از انواع ترکیبی حافظه‌ها را هم دارد. به این سبب می‌تواند وسعت کاربردی بیشتری برای کاربران خود داشته باشد.

لازم به ذکر است که حالات‌های ترکیبی مربوط به حافظه‌هایی است که این دستگاه قادر به پوشتیبانی از آن‌ها است. در واقع تمامی SSD، NVMe و HDD در دایره پشتیبانی دستگاه ذخیره‌ساز HPE MSA 2060 قرار می‌گیرند.

همچنین تعداد درایوهای ذخیره‌سازی در استوریج HPE MSA 2060 SFF، به میزان 192 درایو SFF SAS/MDL یا SAS/SSD است.

 

کاربرد استوریج HPE MSA 2060 SFF

با توجه به ویژگی‌هایی که در رابطه با دستگاه ذخیره ساز HPE MSA 2060 SFF گفته شد، این دستگاه برای کسب‌وکارهای نوپایی که نیازمند به ذخیره داده‌ها هستند، می‌تواند بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب باشد.

از سوی دیگر حجم و ظرفیتی که در این دستگاه تعریف شده، آن را برای شرکت‌های بزرگ هم به محصولی مناسب بدل می‌کند. حتی فعالیت‌هایی که نیاز پردازشی بالایی دارند، می‌توانند استوریج HPE MSA 2060 را انتخاب کنند.

با مقایسه نسل قبل استوریج‌ها با انواع HPE MSA 2060، می‌توان دریافت که هر دو نوع محصولات دارای قیمت‌هایی مشابه و با اختلاف اندک هستند؛ اما از نظر کارایی، تفاوت‌های بزرگی بین این محصولات مشاهده می‌شود. به گونه‌ای که استوریج‌های HPE MSA 2060 به نسبت نسل قبل از سرعت و ظرفیت بالاتری برخوردار هستند.

سرعت عملکرد به سبب فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت این محصول به وجود آمده است. از این رو حتی به لحاظ فنی هم در دسته محصولات ایده‌آل کمپانی اچ پی قرار می‌گیرد، که توانسته کاربران بسیاری را به خود اختصاص بدهد.

همین مسئله می‌تواند نقش موثری در انتخاب کاربران برای فعالیت‌های تجاری و یا خدماتی داشته باشد.

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ذخیره ساز اچ پی | HPE MSA 2060 SFF 16G FC Storage R0Q74A”