سرور اچ پی SERVER DL380 GEN10 8SFF

سرور DL380 GEN10، از محصولات پربازده برند اچ پی بوده که از توان پردازشی بالایی برخوردار است.

تماس بگیرید

24718 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

SERVER DL380 GEN10 8SFF

سرور DL380 GEN10، از محصولات پربازده برند اچ پی بوده که از توان پردازشی بالایی برخوردار است. با توجه به همین مسئله، SERVER DL380 GEN10 8SFF به یکی از پرتقاضاترین‌ها در میان محصولات این کمپانی بدل شده و برای کسب‌وکارهای متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات سرور DL380 GEN10 

– مجهز به تکنولوژی Silicon Root of Trust جهت تامین امنیت

– پشتیبانی از  پردازنده‌های نسل اول و دوم اینتل زئون، سری Scalable

– استفاده از رم‌های  DDR4 با باس 2666

– قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Persistent Memory

– پشتیبانی از هارد درایوهای LFF و هارد درایوهای SFF با ظرفیت‌های متفاوت

– استفاده از تکنولوژی Intelligent System Tuning

– قابلیت پشتیبانی از 12 ماژول حافظه رم

– مجهز به 24 اسلات DIMM

– دارای کیس ماژولار با انعطاف پذیری بالا و ظرفیت هارد درایوهای بیشتر

سرور DL380 GEN10 با پشتیبانی از  پردازنده‌های نسل اول اینتل زئون، سری Scalable، توانسته کارایی خود را تا 60 درصد افزایش دهد. همچنین با پشتیبانی از نسل دوم اینتل زئون، سری Scalable، میزان درصد افزایش کارایی خود را نسبت به پردازنده‌های نسل قبل، به 71 درصد رسانده است. به طوری که چنان گفته می‌شود که کارایی در نسل دوم به نسبت نسل اول، 11 درصد افزایش یافته است.

SERVER DL380 GEN10 8SFF-front view

این سرور قابلیت پشتیبانی از هارد درایوهای LFF، تا ظرفیت 14 الی 16 ترابایت را دارد و از هارد درایوهای SFF نیز تا ظرفیت 15.3 ترابایت پشتیبانی می‌کند‌. همچنین امکان نصب هارد درایو‌های 7.68 ترابایتی روی این سرور وجود دارد.

سرور DL380 GEN10 در زمینه‌های شغلی‌ای با فعالیت‌هایی چون حسابداری، هاستینگ، رندرینگ و گرافیک، امور اداری، گیمینگ و اپلیکیشن، می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد. به همین دلیل در مقایسه با محصولات دیگر توانسته محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا کند.

ماژول‌های Registerder یا RDIMM، ماژول‌های LRDIMM یا Load-Reduced به علاوه NVMe (NVDIMM) و نیز Persistent Memory، شامل حافظه‌هایی هستند که توسط سرور نسل 10 DL380 پشتیبانی می‌شوند. البته این را هم در نظر بگیرید که ترکیب حافظه‌های RDIMM و LRDIMM قابل پشتیبانی نخواهد بود.

در هر حالت به سبب انعطاف‌پذیری بالایی که این سرور دارد، می‌تواند از درایوهای متنوعی پشتیبانی کند.

 

ویژگی‌های SERVER DL380 GEN10 8SFF

سرورها به عنوان محصولات حائز اهمیت در رده تکنولوژی‌های دیتابیس، به سبب ویژگی‌هایی که دارند، از هم متمایز می‌شوند. در رابطه با سرور نسل 10 DL380، برخی فاکتورها مطرح هستند که سبب افزایش کاربرد آن در مقایسه با دیگر سرورهای این برند شده است. از جمله‌ این فاکتور‌ها می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد.

سخت افزارهای جامع و ارتقاء پذیری بالا

سرور نسل 10 DL380 می‌تواند با ظرفیت‌های بالا از هارد درایوهای LFF و همچنین هارد درایوهای SFF پشتیبانی کند. همچنین این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند از 2، RISER برای کارت‌های گرافیک و دیگر کارت‌های PCIe بهره ببرند.

به علاوه قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیک جدید NVIDIA و AMD مانند NVIDIA Tesla V100-32GB PCIe Module و AMD Radeon Pro V340 نیز به ویژگی‌های سخت افزاری سرور مذکور افزوده شده است.

SERVER DL380 GEN10 8SFF- rear1

تکنولوژی Intelligent System Tuning (IST) 

تکنولوژی Intelligent System Tuning سبب افزایش بازدهی در سرورهای نسل 10 کمپانی اچ پی شده است. در حقیقت این تکنولوژی روی بازدهی در حجم‌های کاری بالا اثر می‌گذارد و شامل چند بخش مهم است.

هر کدام از این بخش‌ها فعالیت منحصربه‌فردی را در حیطه عملکرد خود قرار می‌دهند. از این رو می‌توانند سرعت پردازش در حوزه‌های متفاوت را بالا ببرند. برای مثال می‌توان به تکنولوژی Workload Matching در قالب یکی از مهم‌ترین بخش‌های تکنولوژی Intelligent System Tuning اشاره کرد. کاربرد این بخش برای تنظیم کردن منابع داخلی سرور بوده که به این منظور می‌توان پروفایل‌های سفارشی شده‌ را فراهم نمود.

یکی دیگر از بخش‌های مهم در تکنولوژی IST، در مورد توان عملیاتی در حجم‌های کاری بالا است که می‌تواند در تراکنش‌هایی از قبیل تراکنش بانکی مورد استفاده قرار بگیرد. این بخش مربوط به Jitter Smoothing است.

انحصار فعالیت در هر بخش از سرور، می‌تواند اجرای هر فعالیت را به صورتی دقیق و سریع حاصل نماید. به طوری که پردازش به سرعت انجام می‌شود‌.

حافظه رم در سرور اچ پی DL380 G10

پردازنده‌ها در سرور اچ پی DL380 دارای 6 کانال مجزا هستند که هر کانال دو ماژول حافظه رم را پشتیبانی می‌کند؛ به طوری که هر پردازنده‌ قابلیت کنترل 12 ماژول رم را دارد و فناوری Six by Two در این فرایند نقش ایفا می‌کند. این مسئله سبب افزایش کارایی و سرعت سرور می‌شود.

حداکثر باس حافظه در سرور اچ پی DL380 G10 یا همان سرور نسل 10 DL380 این کمپانی، 2666MT/s  و 2933MT/s است. البته ناگفته نماند که این کمپانی به تازگی رم‌های جدید خود را با باس 3200 معرفی کرده است.

از آنجایی که سرعت حافظه بستگی به مدل پردازنده، نوع حافظه و پیکربندی حافظه دارد، کمپانی اچ پی بهترین فناوری‌ها را در سرورهای نسل 10 خود جا داده است.

تکنولوژی HPE Persistent Memory حافظه پایدار

وجود تکنولوژی HPE Persistent Memory عاملی برای انعطاف‌پذیری بالای سرورهای نسل 10 کمپانی اچ پی بوده‌ است. این تکنولوژی برای فعالیت‌هایی که دیتابیس هستند و یا حجم‌ کاری‌های تحلیلی بسیار بالایی دارند، گزینه مناسبی است.

این تکنولوژی قابلیت سرعت و بازیابی داده‌ها را با درصد بالایی افزایش می‌دهد. به همین سبب بهترین گزینه برای فعالیت‌ها و مشاغل اداری خواهد بود.

SERVER DL380 GEN10 8SFF-Top

ذخیره سازی و انواع هارد در سرور DL380 G10 

با توجه به حجم‌های ظرفیتی که برای ذخیره‌سازی هاردهای متفاوت تعریف شده، می‌توان چنین گفت که سرور DL380 GEN10، جزء منعطف‌ترین سرورها در بازار بوده که از قابلیت سازگاری با هر نوع محیط و شرایط سروری را برخوردار است.

سرور نسل 10 DL380 کمپانی اچ پی، از 3 عدد double-wide GPU و 19 عدد هارد LFF یا به عبارتی 20 عدد هارد  NVMe، پشتیبانی می‌کند.

منبع تغذیه در سرور اچ پی DL380 G10 

غالبا نیاز‌های متفاوت عامل انتخاب منبع تغذیه با توان مناسب بوده است؛ که در رابطه با سرور نسل 10 DL380، کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود منبع را تغییر دهند. منبع تغذیه یا همان POWER SUPPLY، دارای انواع 500W, 800W, 1400W و 1500W است.

کاربران می‌توانند متناسب با حجم مورد مصرف خود، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. به علاوه همین ویژگی سبب شده تا سرور مذکور بتواند در دسته محصولات بهینه در مصرف برق قرار بگیرد. چرا که دارای ضریب بهره‌وری 96 درصدی بوده که برای بهینه‌سازی مصرف برق، به شدت توصیه می‌شود.

سیستم خنک کننده در SERVER DL380 GEN10 8SFF

در تمامی سرورهای این کمپانی، در انواعی که از یک پردازنده در پیکربندی خود برخوردار هستند، یک عدد هیتسینک و 4 عدد فن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که تعداد پردازنده‌ در پیکربندی سرور دو برابر باشد، به مراتب نیاز به سیستم خنک کننده بیشتر می‌شود. به این منظور تعداد 6 فن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

SERVER DL380 GEN10 8SFF- Top1

ظاهر سرور نسل 10 DL380 

از ویژگی‌های دیگری که می‌توان برای سرور مورد بحث نام برد، در رابطه با ظاهر به‌روز و جدید این سرور بوده که با طراحی ایده‌آلی ساخته شده است.

کاربردهای SERVER DL380 GEN10 8SFF

با توجه به توان عملکردی و میزان بازدهی که سرور DL380 GEN10 دارد، می‌تواند برای بسیاری از فعالیت‌های دیتابیس با حجم داده‌های سنگین، مورد استفاده قرار بگیرد.

به علاوه سرعتی که این دستگاه در پردازش دارد، خود یک ویژگی مثبت بوده که سبب شده تا به‌کارگیری این سرور در فعالیت‌هایی با نیاز برای تراکنش‌ سریع، انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد. از جمله می‌توان به تراکنش‌های بانکی اشاره کرد.

به علاوه کاربران برای فعالیت‌هایی که نیاز به انجام محاسبات با حجم بالا دارند و یا برای گیمینگ، هاستینگ و یا ساخت انیمیشن‌های پیچیده، به سرور احتیاج دارند، می‌توانند با وجود سرور DL380 GEN10، پردازش سریعی داشته باشند.

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرور اچ پی SERVER DL380 GEN10 8SFF”