مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10SRA

SUPERMICRO X10SRA به عنوان یکی از انواع مادر برد سرور ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. ویژگی‌هایی که می‌تواند نشان از کارایی این محصول داشته باشد.

۲۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

3395 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

صفر تا صد مهم‌ترین نکات درباره مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA

اگر به دنبال خرید و استفاده از مادر برد سرور هستید، در اولین قدم باید بدانید که نیاز شما چیست! پس از شناسایی نیاز خود لازم است تا به سراغ انواع مختلف مادر برد سرور بروید. خواندن نکاتی درباره هر مادر برد سرور به شما کمک خواهد کرد که برای نیاز خود انتخابی را داشته باشید. در این بخش و در این مقاله، با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات اصلی در مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA به شما کمک خواهیم کرد تا آن را بهتر بشناسید. با داشتن شناخت بهتر نسبت به این محصول، امید است برای براورده ساختن نیاز خود انتخاب مناسبی کنید. انتخابی که بتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما بوده و به راحتی آن‌ها را برای شما برآورده کند.

توضیحاتی درباره اصلی‌ترین شاخصه‌های فنی مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA

داشتن اطلاعات درباره اصلی‌ترین شاخصه‌های فنی یک مادر برد، اصلی‌ترین موضوعی است که شما را برای خرید بهتر کمک می‌کند. از همین رو در این بخش به سراغ 5 شاخصه اصلی فنی در مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA رفته‌ایم. 5 شاخصه‌ای که می‌تواند به نیاز شما برای خرید این مادر برد پاسخگو بوده و مهم‌ترین نکات را در این رابطه بیان کند. این 5 مورد اصلی عبارت است از:

1.    استفاده از حافظه رم با ظرفیت 512 گیگابایت

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که لازم است تا درباره یک مادر برد نسبت به آن توجه داشته باشید، میزان ظرفیت حافظه یا رم است. در هر مادر برد این میزان ظرفیت مشخص کننده میزان کارکرد آن خواهد بود. مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA نیز از این قاعده جدا نیست. در این مادر برد، ظرفیتی معادل 512 گیگابایت مشاهده می‌شود. ظرفیتی که نشان از فضای زیاد این مادر برد دارد. در صورتی که به دنبال استفاده از یک مادر برد با ظرفیت مناسب هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. انتخابی که نیازهای متعدد شما برای استفاده از مادر برد را تامین کرده و می‌تواند در طولانی مدت گزینه مناسبی برای استفاده در بلند مدت باشد.

استفاده از یکی از انواع مادر بردهای سوپر میکرو

2.    استفاده از تکنولوژی پلتفرم سازنده پردازنده INTEL

تکنولوزی استفاده شده برای سازنده پردازنده در مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA از نوع پردازنده INTEL است. از همین رو می‌توان این سازنده پردازنده را یک گزینه بسیار مناسب دانست. گزینه‌ای که قابلیت‌های بسیاری داشته و توانایی‌های مادر برد را به خوبی عیان می‌کند.

این نوع از پردازنده با توجه به نیاز می‌تواند گزیه‌های مختلفی را داشته باشد. گزینه‌هایی که هرکدام مزایای خاص خود را دارند. با این حال، معمولا INTEL به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این تکنولوژی شناخته می‌شوند.

3.    استفاده از چیپست مادر برد C612

چیپست مادر برد به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطعات در مادر برد سرور کاربردهای بسیاری را دارد. این چیپست می‌تواند نشان دهنده قابلیت‌های مختلف و متعدد یک مادر برد باشد. قابلیت‌هایی که می‌تواند به عنوان مزیت استفاده از یک مادر برد سرور شناخته شود.

اگر به دنبال خرید و استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA هستید، باید بدانید که چیپست استفاده شده در آن، از نوع C612 است. چیپستی که می‌تواند به عنوان یک چیپست قدر نشان داده شده و مزایای بسیاری را از خود در معرض دید بگذارد.

4.    استفاده از رم در مدل DDR4 در مادر برد

یکی از دیگر مشخصات فنی مهم در مورد یک مادر برد، نوع و مدل رم آن است. هر مدل از رم ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. این موضوع درباره مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA نیز صادق است. رم استفاده شده در این محصول، با داشتن مزایای خاص خود می‌تواند آن را به انتخاب و گزینه مناسبی برای استفاده تبدیل کند.

رم این مادر برد، در مدل DDR4 است. رمی بسیار قدر و قابل که برای استفاده‌های سنگین نیز توانایی‌های خوبی را دارد. اگر به دنبال استفاده و انتخاب این مادر برد سرور هستید، باید بدانید که رم آن به عنوان یکی از مدل‌های قدرترین رم‌های بازار تکنولوژی شناخته می‌شود. از همین رو به خوبی می‌تواند نیازهای یک بازار تکنولوژی را برطرف سازد.

مشخصات مادر برد سوپر میکرو برای استفاده

5.    پشتیبانی کننده کارت صدای ALC 1150 HD Audio

به عنوان آخرین مورد از نکات مهم درباره مشخصات فنی مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA، به کارت صدای آن اشاره داریم. نوع کارت صدای استفاده شده در این مادر برد، به گونه‌ای است که کیفیت صدای بسیار خوبی را دارد. از همین رو در بسیاری از موارد، این مادر برد به عنوان یکی از بهترین مادر بردهای موجود در بازار شناخته شده و کارایی‌های بسیاری را از خود نشان می‌دهد. اگر نیاز به خریداری این مادر برد سرور دارید، علاوه بر خواندن نکات بیان شده، در ادامه نیز همراه ما باشید.

مهم‌ترین مزایای استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA نسبت به دیگر برندهای رقیب

زمانی که به دنبال خرید و استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA هستید، باید بدانید که مزایای این محصول نسبت به دیگر محصولات چیست. در حین استفاده از این مادر برد، باید در نظر داشته باشید که چه چیز محصول مورد نظر شما را از دیگر محصولات متمایز می‌کند. ویژگی‌هایی که می‌توانند به عنوان ویژگی‌های اصلی و مهم مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA انتخاب شوند، در واقع همان مزایای رقابتی برای استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA هستند. در این بخش با مشاهده چند مورد از مهم‌ترین این مزایا می‌توانید به دلیل اصلی انتخاب خود دست پیدا کنید:

  1. استفاده کننده از پردازنده داخلی SOCKET R3
  2. دارای کارت صدا ALC 1150 HD Audio
  3. دارای چیپست مادر برد C612 برای استفاده
  4. استفاده از تکنولوژی پلتفرم سازنده INTEL
  5. پشتیبانی از کارت شبکه LAN INTEL
  6. دارای کارت حافظه رم 512 گیگابایتی
  7. دارای رم از نوع باکیفیت DDR4
  8. دارای 8 عدد اسلات رم

نیم نگاهی کلی به تمامی مشخصه‌های فنی در مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA

اگر به دنبال خرید و استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA هستید، باید نسبت به تمامی مشخصات فنی این محصول آگاهی داشته باشید. در این بخش با بررسی تمامی مشخصات فنی موجود از این مادر برد و در کنار هم قرار دادن آن‌ها، سعی کرده‌ایم تا برای شما معرفی کاملی را به عمل آوریم. معرفی که به شما کمک کند تا بتوانید نیازهای خود را به خوبی برآورده کنید. خواندن این بیست و یک مورد مشخصه فنی درباره مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA می‌تواند به شما در داشتن یک انتخاب کامل و آگاهانه کمک کننده خوبی باشد.

  1. ابعاد کلی 243 * 304 میلیمتر
  2. قالب ساخت ATX
  3. چیپست مادر برد C612
  4. دارای BIOS از نوع FLASH ROM 128 مگابایتی
  5. استفاده از پلتفرم سازنده پردازنده INTEL
  6. دارای سوکت پردازنده LGA 2011
  7. استفاده از نوع رم DDR4
  8. دارای فرکانس رم 2133 / 1866 / 1600 / 2400 مگاهرتز
  9. کل حافظه رم به فضای 512 گیگابایت
  10. دارای 8 اسلات رم
  11. دارای کارت صدا در مدل ALC 1150 HD Audio
  12. استفاده از 5 عدد جک 3.5 میلیمتری در کارت صدا
  13. دو عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 2.0 X1
  14. چهار عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 3.0 X16
  15. ده عدد کانکتورهای داخلی از مدل SATA 3.0
  16. دو عدد کانکتور داخلی در مدل هدر USB 3.0
  17. دارای یک عدد هدر TPM
  18. دارای یک عدد هدر پورت Serial
  19. دارای 5 عدد کانکتور 4 پین فن
  20. دارای دو عدد پورت LAN
  21. دارای کارت شبکه LAN INTEL

انتخاب مادر برد میکرو برای استفاده در سیستم

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10SRA”

۲۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان