مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10SRA-F

انواع مختلف مادر برد سرور دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. ویژگی‌هایی که ماهیت اصلی هر مادر برد سرور مانند مادر برد سرور SUPERMICRO X10SRA-F را تشکیل می‌دهند.

۲۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان

871 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مهم‌ترین نکات دانستنی درباره مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F

در دنیای صنعت و تکنولوژی، هرروزه محصولات جدید و منحصربه‌فردی عرضه می‌شوند. محصولاتی که می‌توانند انتخاب خوبی برای برآورده ساختن نیاز شما باشند. در این میان، اگر نیاز به مادر برد سرور دارید، باید بدانید که برای این نیاز لازم است تا مشخصات مادر برد سرور مورد نظر خود را بشناسید. با شناسایی نیاز خود و بررسی مشخصات مورد نیاز با محصولات موجود می‌توانید به انتخاب خوبی دست پیدا کنید. انتخابی که به شما کمک کند تا در نهایت تمامی نیازهای خود را به خوبی برآورده کنید.

در این بخش با معرفی مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F به شما کمک خواهیم کرد تا با این محصول آشنا شوید. اطلاعات کافی و کاملی را درباره آن به دست آورید و نتایج مناسبی برای استفاده از آن تجربه کنید.

توضیحاتی درباره اصلی‌ترین ویژگی‌های موجود در مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F

زمانی که به سراغ خرید مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F رفتید، باید نسبت به مشخصات فنی اصلی این محصول اطلاعاتی را داشته باشید. در این بخش با بیان و بررسی 5 ویژگی اصلی و مهم در بین مشخصات فنی این محصول، به دنبال ایجاد آشنایی بیشتر هستیم. آشنایی که به شما کمک کند تا برای خرید، انتخاب بهتر و کامل‌تری را داشته باشید. انتخابی که نتایج قابل توجه و مناسبی برای استفاده شما رقم زده و به شما در داشتن یک انتخاب و خرید بهتر کمک کننده باشد. این 5 ویژگی و توضیحات آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

1.    دارای چیپست مادر برد C612

چیپست مادر برد سرور به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشخصات فنی در انواع مادر برد شناخته می‌شود. چیپست مادر برد می‌تواند تعیین کننده میزان فعالیت‌های صورت گرفته بر روی سرور باشد. در واقع سرورها براساس نوع چیپست مادر برد خود می‌توانند توسعه مختلفی را تجربه کنند. مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F با داشتن چیپست مادر برد C612 توانسته است تا مادر بردی مناسب برای استفاده‌های سنگین باشد. به این ترتیب با استفاده از این چیپست بر روی این مادر برد، می‌توان فعالیت‌های سنگین و بسیاری را بر روی آن پیاده سازی کرد. از همین رو افرادی که فعالیت‌های بسیار و سنگینی دارند، به دنبال استفاده از مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F هستند.

استفاده از مادر برد سرور سوپرمیکرو

2.    دارای پلتفرم سازنده پردازنده INTEL

به عنوان یکی از موضوعات مهم که می‌تواند بر روی کیفیت و دوام مادر برد تاثیرگذار باشد، می‌توان به پلتفرم سازنده پردازنده اشاره کرد. مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F با داشتن پلتفرم سازنده پردازنده INTEL به عنوان یک مادر برد قوی شناخته می‌شود. این مادر برد به وسیله پردازنده سازنده INTEL خود، قدرت بسیاری را در حین استفاده ارائه می‌کند. قدرتی که بر روی میزان دوام این پردازنده نیز تاثیرگذار بوده و می‌تواند برای مدت زمان طولانی آن را به یک گزینه مناسب برای استفاده تبدیل کند. به این ترتیب می‌توانید مشاهده کنید که مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F دارای مدت زمان دوام طولانی در رقابت با دیگر محصولات مشابه است. دوامی که می‌تواند از مزایای اصلی این محصول نام گیرد.

3.    استفاده از رم در نوع DDR4

نوع رم استفاده شده برای هر مادر برد می‌تواند با دیگر متفاوت باشد. رم استفاده شده در مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F از نوع رم DDR4 است. نوعی از رم که می‌تواند نیازهای مادر برد را به خوبی تأمین کرده و بر روی چگونگی استفاده از آن تاثیرگذار باشد. قابلیت‌های این نوع از رم بر روی مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F نشان می‌دهد که نیازهای مخاطب به خوبی برطرف شده و دوام و استحکام مناسبی را برای این مادر برد به وجود آورده است. از همین رو انتخابی بسیار مناسب را برای مخاطب رقم خواهد زد.

4.    دارای ظرفیت کل حافظه رم 512 گیگابایت

ظرفیت کل حافظه رم موضوع مهم دیگری در بین مشخصات فنی یک مادر برد سرور است! اگر به دنبال خرید یک مادر برد سرور هستید، از این موضوع به هیچ عنوان غافل نشوید. با در نظر گرفتن میزان ظرفیت کل حافظه یک مادر برد سرور و میزان نیاز خود می‌توانید نتیجه خوبی را در خرید خود رقم بزنید.

مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F دارای ظرفیت کل حافظه 512 گیگابایت است که این مادر برد را به عنوان یک مادر برد سنگین برای استفاده‌های بسیار مناسب می‌سازد. اگر میزان فضایی که نیاز دارید بسیار است، این مادر برد سرور گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مهم‌ترین مزایای استفاده از مادربرد سرور میکرو

5.    پشتیبانی از کارت صدا ALC 1150 HD Audio

به عنوان آخرین ویژگی از مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F باید بدانید که از چه کارت صدایی پشتیبانی می‌کند. صدای منتشر شده از مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F دارای کیفیت صدای بسیار مطلوبی است. کیفیت صدایی که حاصل از کارت صدای این مادر برد بوده و می‌تواند برای تأمین نیاز شما، انتخابی مناسب باشد. از همین رو لازم است تا نسبت به این کارت صدا و نیاز خود نیز در حین خرید مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F توجه لازم را داشته باشید.

نیم نگاهی کلی به تمامی مشخصه‌های فنی در مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F

در حین استفاده از هر مادر برد سرور، باید بدانید که چه مشخصاتی را دارد. در واقع مشخصات اصلی یک مادر برد سرور، مشخص می‌کند که این محصول برای شما مناسب یا نامناسب است. از همین رو باید توجه داشته باشید که چه محصولی را برای استفاده خود انتخاب می‌کنید. در این بخش با بررسی مشخصات اصلی و فنی مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F به شما کمک خواهیم کرد تا برای انتخاب خود تصمیم بهتری را بگیرید. تصمیمی که متناسب با نیاز شما برای استفاده از مادر برد سرور باشد و بتواند به خوبی این نیاز را برآورده سازد.

  1. ابعاد کلی 243 * 304 میلی‌متر
  2. قالب ساخت ATX
  3. چیپست مادر برد C612
  4. دارای BIOS از نوع FLASH ROM 128 مگابایتی
  5. استفاده از پلتفرم سازنده پردازنده INTEL
  6. دارای سوکت پردازنده LGA 2011
  7. استفاده از نوع رم DDR4
  8. دارای فرکانس رم 2133 / 1866 / 1600 / 2400 مگاهرتز
  9. کل حافظه رم به فضای 512 گیگابایت
  10. دارای 8 اسلات رم
  11. دارای کارت صدا در مدل ALC 1150 HD Audio
  12. استفاده از 5 عدد جک 3.5 میلی‌متری در کارت صدا
  13. دو عدد شکاف توسعه اسلات PCIe 2.0 x1
  14. چهار عدد شکاف توسعه اسلات PCIe 3.0 x16
  15. ده عدد کانکتورهای داخلی از مدل SATA 3.0
  16. دو عدد کانکتور داخلی در مدل هدر USB 3.0
  17. دارای یک عدد TPM
  18. دارای یک عدد هدر پورت Serial
  19. دارای 5 عدد کانکتور 4 پین فن
  20. دارای پورت VGA
  21. دارای 4 عدد پورت USB 3.1
  22. دارای دو عدد پورت LAN
  23. دارای کارت شبکه LAN INTEL

نمایی از مادر برد سرور میکرو برای استفاده

اصلی‌ترین مزایای موجود برای استفاده از مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F نسبت به دیگر رقبا

اگر به دنبال خرید و استفاده از مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F هستید، لازم است تا نسبت به مزایای این مدل از مادر برد نسبت به دیگر انواع مادر برد اطلاعاتی را داشته باشید. با اینکه تا به اینجا مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصات این مدل از مادر برد را خوانده‌اید، اما برخی از این مشخصات تحت عنوان مزایای اصلی آن شناخته می‌شوند. این دسته از مشخصات مادربرد سرور SUPERMICRO X10SRA-F که مزایای آن شناخته می‌شوند، عبارت است از:

  1. دارای چیپست مادربرد C612
  2. دارای پردازنده SOCKET R3
  3. استفاده از تکنولوژی پلتفرم سازنده INTEL
  4. پشتیبانی از کارت شبکه LAN INTEL
  5. دارای حافظه رم 512 گیگابایتی
  6. دارای 8 عدد اسلات رم
  7. دارای رم از نوع DDR4
  8. دارای کارت صدا ALC 1150 HD Audio
pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10SRA-F”

۲۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان