مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X11SSL

سوپر میکرو با توجه به کیفیت مناسب چیپ ست‌های اینتل، در تولید مادر برد SUPERMICRO X11SSL هم دقیقاً از یکی از چیپ ست‌های همین برند استفاده کرده است. مدل این چیپ ست، intel C232 می‌باشد.

تماس بگیرید

23159 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

SUPERMICRO X11SSL

مادر برد SUPERMICRO X11SSL، از جمله محصولات ساخته شده توسط شرکت سوپر میکرو می‌باشد که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

همانطور که می‌دانید، مادر برد یکی از اصلی‌ترین قطعاتی است که در کامپیوتر وجود داشته و وظایف زیادی را بر عهده دارد. با توجه به اهمیتی که این قطعه در کامپیوتر شما دارد، لازم است قبل از انتخاب و خرید آن، تحقیقات لازم را انجام داده و اطلاعاتی کافی درباره آن کسب کرده باشید.

یکی از مسائلی که در انتخاب مادر برد اهمیت زیادی دارد، شرکتی است که آن را تولید نموده است. برخی از شرکت‌ها مثل شرکت سوپر میکرو، به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهند و همین موضوع هم باعث می‌شود افراد بیشتری از آن‌ها رضایت داشته باشند.

در مرحله بعدی، باید به ویژگی‌های مادر برد توجه کنید. کافی است ویژگی‌هایی که مدنظر دارید را با خصوصیات مادر بردی که قرار است بخرید تطبیق دهید!

در این قسمت قرار است شما را با خصوصیات مادر برد SUPERMICRO X11SSL آشنا کنیم.

بررسی ویژگی‌های SUPERMICRO X11SSL

بررسی ساختاری محصول

اولین قسمتی که باید بررسی کنید ساختار است. بخشی که شاید از نظر برخی افراد اهمیت زیادی نداشته باشد. اما این قسمت حتماً باید مورد بررسی شما قرار بگیرد. وقتی قرار است این بخش را بررسی کنید، لازم است به مسائلی مثل قالب ساختاری و ابعاد بپردازید. تنها با بررسی همین بخش‌ها می‌توانید اطلاعات خوبی را درباره محصول کسب کنید.

قالب ساختاری برای محصولات مختلف متفاوت است. برای هر محصولی که قرار است تولید شود، قالبی درنظر گرفته خواهد شد که این قالب با محصولات دیگر تفاوت دارد. سوپر میکرو در مادر برد SUPERMICRO X11SSL، از قالب ساختاری Micro-ATX استفاده کرده است که این فرم ساختاری کاملاً با نوع و کارایی محصول مطابقت دارد.

همانطور که گفتیم، ابعاد مادر برد هم از این نظر که با کامپیوتر شما هماهنگی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. شما لازم است این ابعاد را قبل از خرید محصول کاملاً بدانید. این مادر برد در ابعاد 9.6 در 9.6 اینچ، معادل 24.38 در 24.38 سانتی‌متر ساخته شده است.

رید‌هایی که توسط این مادر برد قابل پشتیبانی هستند شامل 0 و 1 و 5 و 10 می‌باشند.

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در محصول

چیپ ست

از جمله بخش‌هایی که در مادر برد به کار رفته است و تعیین‌کننده قدرت و سرعت آن خواهد بود، چیپ ست نام دارد. چیپ ست‌ها را شرکت‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌کنند. اما بهترین چیپ ستی که تولید شده است، محصول شرکت اینتل بوده که استفاده از آن در مادر برد ویژگی مثبتی محسوب می‌شود.

سوپر میکرو با توجه به کیفیت مناسب چیپ ست‌های اینتل، در تولید مادر برد SUPERMICRO X11SSL هم دقیقاً از یکی از چیپ ست‌های همین برند استفاده کرده است. مدل این چیپ ست، intel C232  می‌باشد.

پردازنده

مادر برد SUPERMICRO X11SSL، خود دارای یک پردازنده می‌باشد و قادر است از پردازنده‌های intel Celeron، intel Pentium، Core i3 نسل ششم و هفتم و intel xeon E3-1200 V5/V6 پشتیبانی کند.

کارت شبکه

از جمله دیگر بخش‌هایی که در تولید مادر برد به کار رفته است، کارت شبکه می‌باشد. کیفیت کارت شبکه هم در تعیین کیفیت کلی مادر برد اهمیت زیادی دارد. در این مورد هم، شرکت اینتل تولید‌کننده بهترین نوع کارت شبکه می‌باشد. اگر در مادر برد از محصولات این شرکت استفاده شده باشد، شما می‌توانید از کیفیت محصول کاملاً مطمئن باشید.

سوپر میکرو با توجه به کیفیت محصولات شرکت اینتل، در مادر برد SUPERMICRO X11SSL، کارت شبکه‌ای از همین شرکت با مدل، i210-AT را به کار برده است.

بررسی رم

قبل از خرید مادر برد، باید برای بررسی رم آن هم وقت زیادی بگذارید. رم یکی از بخش‌های اصلی در مادر برد می‌باشد که نوع آن و حجمی از حافظه که توسط آن ساپورت می‌شود اهمیت زیادی دارد.

نوع رمی که شرکت سوپر میکرو در تولید مادر برد‌های خود استفاده می‌کند، از دو مدل DDR3 و DDR4 هستند. استفاده از رم DDR4 ویژگی مثبتی در مادر برد شما محسوب می‌شود چرا که کیفیت آن بسیار بیشتر خواهد بود.

در مادر برد SUPERMICRO X11SSL هم از رم DDR4 استفاده شده است که کیفیت مناسبی داشته و می‌تواند برای شما کارایی فوق‌العاده‌ای را داشته باشد.

مسأله مهم دیگری که وجود دارد، حجمی از حافظه است که این رم می‌تواند ساپورت کند. در این محصول، 64 گیگابایت حافظه می‌تواند توسط 4 اسلات یا بانک حافظه پشتیبانی شود. این حجم از حافظه شاید کم باشد اما برای کسانی که کار‌های ساده قرار است با کامپیوتر انجام دهند کافی می‌باشد.

اتصالات؛ ورودی‌ها و خروجی‌ها

ورودی‌ها و خروجی‌هایی که روی مادر برد قرار گرفته‌اند، تعیین‌کننده ارتباط آن با سایر قطعات خواهند بود.

هرچقدر تعداد این اتصالات و ورودی‌ها و خروجی‌ها بیشتر باشد، ارتباطی که می‌تواند با سایر اجزا برقرار کند هم بیشتر خواهد بود.

در مادر برد SUPERMICRO X11SSL، به تعداد کافی از این اتصالات قرار داده شده است.

برای پورت USB، 11 ورودی در مجموع طراحی شده است که این تعداد به تفکیک شامل 5 عدد ورودی برای پورت USB 3.0 و 6 عدد هم برای پورت USB 2.0 خواهند بود.

یک عدد خروجی برای پورت VGA و یک ورودی برای پورت TPM در این محصول قرار داده شده است.

برای پورت COM هم در این مادر برد، 1 عدد ورودی در نظر گرفته‌اند.

یکی از قابلیت‌هایی که در این مادر برد قرار داده شده است، وجود یک ورودی برای پورت IPMI است که با وجود این اتصال، می‌توان ارتباط از راه دور را برقرار کرد.

سیستم بایوس (BIOS) و نرم‌افزار

در ساختار مادر برد از سیستمی استفاده می‌شود که به آن بایوس می‌گویند. هرچقدر کار کردن با این سیستم راحت‌تر باشد، برای کاربران هم بهتر خواهد بود.

سوپر میکرو با توجه به همین مسأله، سعی کرده است در تولید مادر برد‌های خود از یکی از ساده‌ترین انواع این سیستم‌ها استفاده کند.

از همین جهت؛ در مادر برد‌های شرکت سوپر میکرو، از جمله مادر برد SUPERMICRO X11SSL، شاهد استفاده از سیستم بایوس 128 مگابایتی EEPROM خواهیم بود.

دسترسی به بخش مربوط به تنظیمات در این سیستم بسیار ساده است و شما می‌توانید با داشتن دانش و اطلاعات کافی از آن، تنظیمات مادر برد را تغییر دهید.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های برجسته مادر برد SUPERMICRO X11SSL

  • وجود چیپ ست و کارت شبکه از شرکت اینتل که بسیار با کیفیت هستند.
  • طراحی ورودی برای پورت IPMI که می‌تواند برای شما ارتباط از راه دور را فراهم نماید.
  • استفاده از رم DDR4 با حافظه مناسب برای انجام کار‌هایی که نیاز به حجم زیادی از حافظه ندارند.

بررسی کلی خصوصیات SUPERMICRO X11SSL

خصوصیات کلیدی

  • قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده
  • چیپ ست C232 ساخت اینتل
  • حافظه 64 گیگابایتی این محصول
  • تعداد کافی از ورودی و خروجی

مشخصات کلی

  • ابعاد محصول: 6*9.6 اینچ معادل 24.38*24.38 سانتی متر
  • قالب ساخت محصول: Micro-ATX
  • چیپ ست استفاده شده در مادر برد: C232
  • پشتیبانی مادر برد از ریدهای: 0/1/5/10

پردازنده محصول

  • پلتفرم سازنده: intel
  • نوع پردازنده قابل ساپورت: intel Celeron، intel Pentium، Core i3 نسل ششم و هفتم و intel xeon E3-1200 V5/V6
  • نوع سوکت پردازنده: LGA 1151

رم محصول

  • نوع رم استفاده شده در دستگاه: DDR4
  • ولتاژ رم: 2 V
  • حافظه کلی رم: 64 گیگابایت
  • تعداد اسلات یا بانک موجود در رم: 4 عدد

اتصالات؛ ورودی و خروجی

  • هدر USB 2.0: 6 عدد
  • هدر USB 3.0: 5 عدد
  • هدر TPM: 1 عدد
  • خروجی VIDEO: 1 عدد
  • ورودی COM: 1 عدد
  • ورودی IPMI: 1 عدد

کارت شبکه

  • نوع کارت شبکه LAN: intel i210-AT

سیستم بایوس و نرم افزار

  • نوع سیستم بایوس: 128 Mb SPI Flash EEPROM with AMI BIOS
pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X11SSL”