کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB

SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB یک کیس سرور با دو منبع تغذیه است که برای استفاده بدون وقفه کاربردهای بسیاری دارد. در ادامه ویژگی ها و مشخصات کامل آن را توضیح داده ایم.

تماس بگیرید

24919 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

معرفی محصول SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB

محصول SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB یکی از انواع مختلف کیس سرور است. این کیس‌ها برای ذخیره‌سازی به‌کار برده می‌شوند. استفاده از این محصول به 4 یونیت نیاز دارد، یعنی این کیس‌ها چهار یونیت از فضا را اشغال می‌کنند.

ویژگی‌های SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB

برای اینکه بتوانید خرید خوبی داشته باشید، باید ویژگی‌های محصول موردنظرتان را به‌طور دقیق بدانید. ازاین‌رو در ادامه ویژگی‌های این محصول را به‌طور کامل توضیح داده‌ایم.

  • رکمونت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، رکمونت بودن آن است. هنگامی‌که میگوییم یک کیس رکمونت است، یعنی می‌توان آن را به‌صورت افقی در رک‌های شبکه استفاده کرد. این موضوع باعث قابلیت‌های خاصی برای یک کیس می‌شود.

  • وجود مادر برد

این کیس مادر بردهای E-ATX، ATX و EE-ATX را در خود جای داده است.

  • بهینه شدن برای مادر بردهای خاص

این کیس به صورتی طراحی شده که بهترین مادر بردها برای آن، X9 و X10 هستند. یعنی بهترین عملکرد کیس زمانی است که از این دو مادر برد در آن استفاده می‌شود. به‌طورکلی مادر بردهایی که یک یا دو پردازنده دارند را می‌توان در این کیس استفاده کرد.

  • وجود 24 درایو در جلوی کیس

در این کیس سرور 24 درایو 3.5 اینچی در قسمت جلو وجود دارد. در این درایوها می‌توان کابل‌ها را متصل کرد و داده را انتقال دارد. این 24 درایو به‌صورت hot _ swap در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.  hot _ swap بودن این درایوها باعث می‌شود که در صورت خرابی به‌سادگی بتوانید قطعه مورد نظر را تعویض کنید. قطعاتی که به‌صورت hot _ swap استفاده نشده‌اند را نمی‌توان به‌سادگی تعویض کرد.

  • وجود 12 درایو در عقب کیس

در این محصول شاهد وجود 12 پورت 3.5 اینچی در پشت کیس هستیم. این کار باعث می‌شود که کابل‌ها در یک سمت کیس بیشتر نباشند و مشکلی به وجود نیاید. نحوه قرارگیری این 12 پورت هم به‌صورت hot _ swap است که خودش مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید.

  • وجود هفت فن پرقدرت

در این محصول هفت فن استفاده شده که هرکدام از آن‌ها قدرت بسیار بالایی دارند. این فن‌ها هم به‌صورت    hot _ swap و redundant در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. هنگام روشن بودن کیس سرور دمای آن بسیار زیاد است، درحالی‌که استفاده از این هفت فن باعث می‌شود که دمای کیس سرور بین پنج درجه سانتی‌گراد تا سی‌وپنج درجه سانتی‌گراد، ثابت باشد.

  • سرعت بالا در انتقال داده

در ساخت SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB از یک پردازنده پرقدرت expander sas3 استفاده شده است. وجود این قطعه باعث شده که انتقال داده در این محصول سرعت بسیار بالایی داشته باشد. شما می‌توانید داده موردنظرتان را با سرعت 12 گیگا بیت بر ثانیه انتقال دهید.

  • هفت درگاه توسعه

در این محصول شاهد وجود هفت پورت توسعه low_ profile هستیم، این درگاه‌ها کاربردهای بسیاری دارند.

  • وجود دو پاور (منبع تغذیه)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول، وجود دو پاور در کنار هم است. در SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB از دو پاور که هرکدام 1280 وات هستند، استفاده شده است. این دو پاور به‌صورت redundant کنار همدیگر قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این دو پاور از سری plus_platinum هستند. به این معنی که قدرت و کیفیت آن‌ها بالا بوده و برای شما کارایی زیادی دارد.

  • استفاده بی‌وقفه

همان‌طور که گفتیم این محصول دو پاور قدرتمند دارد. به همین دلیل شما می‌توانید برای مواردی مانند هاستینگ، سرور اختصاصی، مجازی سازی و… که به استفاده بی‌وقفه نیاز دارند، از این محصول استفاده کنید. استفاده بی‌وقفه به شما قابلیت‌های بسیاری می‌دهد.

  • منبع تغذیه بی‌صدا

منبع تغذیه محصول SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB اگرچه بسیار قدرتمند است اما هیچ صدایی ندارد. بی‌صدا بودن آن باعث می‌شود که آلودگی صوتی نداشته باشید.

نگاه کلی به مشخصات SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB

با توجه به مشخصات یک محصول می‌توان تصمیم بهتری برای خرید آن گرفت. توجه داشته باشید که SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB محصول شرکت سوپر میکرو بوده و مدل آن CSE-847BE1C-R1K28LPB است. دیگر مشخصات این محصول را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

این محصول تقریباً 42 کیلوگرم وزن دارد، با توجه به ساختار مستحکم محصول، داشتن چنین وزنی، طبیعی است. این محصول ارتفاعی 178 میلی‌متری، عرضی 437 میلی‌متری و عمقی 699 میلی‌متری دارد. این محصول تک رنگ بوده و رنگ آن فقط مشکلی است.

در پنل جلویی دستگاه دو دکمه وجود دارد که یکی از آن‌ها برای خاموش و روشن کردن و دیگری برای راه‌اندازی مجدد استفاده می‌شود. علاوه بر این دو دکمه بر روی پنل جلویی چندین ال‌ای‌دی هم وجود دارد که هرکدام نشانگر یک مورد مهم هستند. چراغ فعالیت شبکه، چراغ، خرابی فن یا گرمای بیش‌ازحد سیستم، چراغ روشن بودن HDD، چراغ وضعیت برق سیستم و درنهایت چراغی که مربوط به شناسایی UID ها است.

سیستم خنک‌کننده SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB همان هفت فن هشت سانتیمتری است که قدرت بسیار بالایی دارند. این فن‌ها هرکدام دارای 7000  RPM قدرت هستند. فن دیگری در این سیستم وجود ندارد و جایگاهی هم برای تعبیه آن قرار داده نشده است. این دستگاه سیستم رادیاتور هم ندارد. البته باز هم میگوییم که با وجود هفت فن قدرتمند و سیستم کنترل‌کننده، نیازی به رادیاتور نیست.

سیستم کنترل‌کننده وظیفه دارد که فعالیت فن‌ها را متناسب با گرمای دستگاه کم و زیاد کند. این کار باعث می‌شود که فن‌ها به‌صورت مداوم کار نکنند، مقاومت و کارایی بیشتری داشته باشند. البته وجود چنین سیستمی باعث می‌شود که برق کمتری هم استفاده کنید.

این کیس سرور محدوده دمای عملیاتی دارد، یعنی اگر دمای دستگاه کمتر و بیشتر از این مقدار شود، دیگر قادر به کار کردن نیست. محدوده دمای عملیاتی آن بین 5 درجه سانتی‌گراد و 35 درجه سانتی‌گراد است. وجود فن‌ها باعث می‌شود که این دستگاه به‌ندرت محدوده دمای عملیاتی را رد کند.

رطوبت هوا هم بر روی عملکرد این دستگاه تأثیر می‌گذارد. اگر رطوبت هوا بیش از 90% باشد، عملکرد دستگاه با اختلال همراه است. پیشنهاد می‌دهیم که این کیس سرور را در قسمت مرطوب قرار ندهید تا مشکلی پیش نیاید.

بهره‌وری از منبع تغذیه در این دستگاه 95% است، این مقدار کارایی عدد کمی نیست و باعث منحصربه‌فرد شدن این کیس سرور شده است. فرکانس ورودی در دستگاه SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB بین 50 – 60 هرتز قرار دارد.

توجه داشته باشید که این کیس سرور کیفیت و امنیت بالایی دارد. ازآنجایی‌که توانسته گواهینامه Plus Platinum 80 را کسب کند، می‌توان به این کیفیت بالا اطمینان داشت. این گواهینامه بین‌المللی است و اعتبار بالایی دارد.

برای نصب و استفاده از این دستگاه به چند قطعه نیاز دارید. این قطعات در بسته‌بندی وجود دارند و دیگری نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای آن‌ها نیست. مگر آنکه قطعه ابتدایی خراب شده و بخواهید آن را تعویض کنید.

کابل‌ها، ریل‌های نصب، مبنع تهیه، دیواره یا همان سینیهای جلو و عقب، این سینی‌ها همان بدنه اصلی دستگاه هستند که باید آن‌ها را در جای خود نصب کنید. یک دفترچه راهنما هم در بسته‌‌بندی دستگاه قرار دارد. برای نصب بهتر و ساده‌تر کیس سرور می‌توانید از این دفترچه کمک بگیرید.

بسته‌بندی SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB پلاستیکی است. همین موضوع باعث می‌شود که در حین جابه‌جایی آسیب نبیند. پلاستیک می‌تواند ضربات را دفع کند و محصول را از خطرات احتمالی محفوظ نگه دارد.

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-847BE1C-R1K28LPB”