استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C به عنوان یک مادر برد مناسب نیازمند داشتن اطلاعات دقیق درباره مشخصات فنی این محصول است.

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

1730 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

معرفی مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C و بیان مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های آن

استفاده از یک مادر برد نیازمند داشتن اطلاعات است. مانند هر محصول دیجیتال دیگر، مادر برد نیز دارای انواع مختلف و متعددی است. انواعی که می‌تواند برآورده کننده نیازهای بسیاری باشد. در این میان اگر به دنبال استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C هستید، لازم است نکاتی را درباره آن به یاد داشته باشید. نکاتی که به شما کمک کند تا انتخاب خوبی برای خود رقم بزنید. در ادامه درباره این نکات و مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات کلی موجود در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C اطلاعات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

مهم‌ترین مشخصات فنی مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C به منظور استفاده مناسب از آن

برای آن که بتوانید مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C به خوبی بشناسید، در این بخش چند مشخصه اصلی و مهم این محصول را برای معرفی انتخاب کرده‌ایم. با ارائه توضیحاتی درباره این مشخصه‌های این مادر برد می‌توانید شناخت خوبی را نسبت به آن به دست آورید. شناختی که به شما کمک می‌کند تا برای خرید این محصول، شک و شبهه کمتری داشته و با اطمینان بیشتری به خرید آن اقدام کنید. شناخت و معرفی این مشخصه‌ها می‌تواند برای شما انتخابی مطمئن را رقم بزنند. انتخابی که سبب شود شما نتیجه مطمئن‌تر و دقیق‌تری را برای استفاده خود داشته باشید. این مشخصه‌ها را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

1.    تولید شده در برند سوپر میکرو

به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواردی که در زمان خرید هر محصولی مطرح می‌شود، برند آن است. برند تولید کننده هر محصول می‌تواند ضامن کیفیت و دوام آن باشد. در واقع محصولاتی که از برندهای معتبر به بازار عرضه می‌شوند، معمولاً راحت‌تر به فروش می‌رسند. این دلیل اصلی انتخاب مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C برای شما خواهد بود. سوپر میکرو به عنوان یک برند قدیمی و مناسب در بازار تکنولوژی خود را به خوبی به اثبات رسانده است. محصولات مختلف این برند همگی گزینه‌های مناسبی را برای استفاده در شرایط و کاربری‌های مختلف ارائه می‌کنند.

سوپر میکرو به عنوان یکی از برندهای معتبر در تولید مادر برد

2.    دارای سازنده پردازنده intel

یکی از موضوعاتی که در خرید مادر برد مطرح می‌شود، سازنده پردازنده مادر برد است. پردازنده مادر برد به عنوان یکی از بخش‌های اصلی آن می‌تواند قابلیت‌های بسیاری را برای مادر برد به ارمغان آورد. از همین رو زمانی که به دنبال خرید مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C هستید، حتماً به پردازنده آن توجه کنید. پردازنده این مادر برد دارای سازنده INTEL است. از همین رو آن را می‌توان یک مادر برد بسیار مناسب و مرغوب برای استفاده دانست. مادر بردی که قابلیت‌ها و توانایی‌های خوبی را برای مخاطبان خود ارائه می‌کند.

3.    به کارگیری چیپست مدل C612

چیپست به عنوان یکی از ابعاد مهم در یک مادر برد شناخته می‌شود. زمانی که به دنبال شناخت مادر برد هستید، لازم است تا نسبت به چیپست آن نیز اطلاعاتی را داشته باشید. برای آن که بتوانید مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C را انتخاب کنید، لازم است بدانید که چیپست این محصول از چه نوعی است. چیپست C612 موجود در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C سبب شده است تا این مادر برد را بتوان برای فعالیت‌های بزرگ و کارایی‌های بسیار نیز انتخاب کرد. چیپستی که با ظرفیت این مادر برد تناسب خوبی را داشته و نیازهای بسیاری را از مخاطب مادر برد برطرف خواهد کرد.

4.    دارای ظرفیت 512 گیگابایتی

ظرفیت به کار رفته و موجود در مادر برد نیز به عنوان یک گزینه مهم و اساسی دیگر برای شناخت آن معرفی می‌شود. این ویژگی در مادر برد می‌تواند نشان از توانایی و قدرت آن باشد. زمانی که از یک مادر برد با ظرفیت 512 گیگابایتی سخن می‌گوییم، در واقع یک مادر برد قوی و کامل مدنظرمان است. مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C با داشتن ظرفیت 512 گیگابایتی خود را به عنوان یک مادر برد قابل ارائه کرده است. مادر بردی که می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کرده و محصولات خوبی را ارائه کند.

استفاده از مادر برد تولید شده در سوپر میکرو

5.    استفاده از رم مدل DDR4

رم به کار رفته در یک مادر برد ممکن است مدل‌های مختلفی را داشته باشد. انواع و اقسام رم‌های مختلفی در بازار وجود دارند که در مادر بردهای مختلف به کار گرفته می‌شود. در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C، مدل رم به کار رفته، در مدل DDR4 است. این مدل از رم قابلیت‌های بسیار و توانایی زیادی را برای مادر برد به وجود می‌آورد. توانایی‌هایی که این مادر برد را به عنوان یک مادر برد بسیار قابل در بازار تکنولوژی معرفی خواهد کرد.

6.    استفاده از کارت صدای مناسب و باکیفیت

اگر به دنبال استفاده و خرید یک مادر برد هستید، نسبت به کارت صدای آن نیز دقت عمل لازم را داشته باشید. در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C کارت صدای به کار رفته، محصولی باکیفیت و مناسب است. محصولی که صدا را به خوبی و با کیفیت بالا رد و بدل می‌کند.

مزایای استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C در رقابت با دیگر محصولات مشابه

استفاده از هر محصولی براساس مزایای آن می‌تواند رواج بیشتری داشته باشد. در واقع محصولاتی که مزایای بیشتری را دارند، نسبت به دیگر محصولات مشابه کاربرد و محبوبیت بیشتری نیز در بازار خواهند داشت. از همین رو اگر به دنبال استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C هستید، لازم است نسبت به مزایای آن مطلع باشید. در این بخش با معرفی 8 مورد از مزایای مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C به شما برای شناخت بهتر و بیشتر این محصول کمک خواهیم کرد.

  1. استفاده از پردازنده سازنده intel
  2. دارای ظرفیت مناسب و 512 گیگابایتی
  3. ابعاد و وزن مناسب برای استفاده
  4. دارای انواع پورت داخلی و مختلف
  5. استفاده از نوع رم ddr4
  6. دارای چیپست در مدل c612
  7. استفاده از رابط با سرعت بالا و مناسب
  8. دارای قیمت مناسب و معقول نسبت به دیگر محصولات مشابه

مزایای استفاده از مادر بردهای تولید شده در سوپر میکرو

نیم نگاهی کلی به تمامی مشخصات فنی در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C

در زمان خرید یک محصول مادر برد، لازم است تا مشخصات مختلفی را در کنار یکدیگر قرار دهید. مشخصاتی که در صورت اطلاع داشتن از آن‌ها می‌توانید نیازهای بسیاری را برطرف کنید. در این بخش با معرفی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصات فنی موجود در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DRL-C به شما کمک می‌کنیم تا نیاز خود را برای شناخت بیشتر و بهتر این محصول برطرف نمایید. 22 شاخصه اصلی برای شناخت این محصول عبارت است از:

  1. ابعاد کلی 254 * 304.8 میلیمتر
  2. تولید شده در برند سوپر میکرو
  3. قالب ساخت ATX
  4. استفاده از چیپست مادر برد در مدل C612
  5. دارای BIOS از نوع FLASH ROM 128 مگابایتی
  6. استفاده از پلتفرم سازنده پردازنده INTEL
  7. دارای سوکت پردازنده LGA 2011
  8. استفاده از نوع رم DDR4
  9. دارای فرکانس رم 2133 / 1866 / 1600 / 2400 مگاهرتز
  10. کل حافظه رم به فضای 512 گیگابایت
  11. دارای 8 اسلات رم
  12. دارای کارت صدا در مدل ALC 1150 HD Audio
  13. استفاده از 5 عدد جک 3.5 میلیمتری در کارت صدا
  14. دارای یک عدد هدر TPM
  15. دارای یک عدد هدر پورت Serial
  16. دارای 5 عدد کانکتور 4 پین فن
  17. دو عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 2.0 X1
  18. چهار عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 3.0 X16
  19. ده عدد کانکتورهای داخلی از مدل SATA 3.0
  20. دو عدد کانکتور داخلی در مدل هدر USB 3.0
  21. دارای دو عدد پورت LAN
  22. دارای کارت شبکه LAN INTEL

ریزترین مشخصات و جزئیات در مادر بردهای سوپر میکرو

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “SUPERMICRO X10DRL-C”

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان