کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB

SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB یک کیس سرور از شرکتی معتبر در آمریکا است که کیفیت بالایی دارد و در ادامه به ویژگی‌های و مشخصات آن اشاره کرده‌ایم.

2U chassis support
12 x 3.5″ hot-swap SAS/SATA drive bay
12-port 2U SAS3 12Gbps dual-expander backplane
Up to 12x 3.5-inch SAS3/SATA3 HDD/SSD
1U 920W Redundant Platinum power supply
7 low-profile expansion slots
3 x 8cm high-performance PWM fans

۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

8715 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

محصول SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB یک کیس سرور است. در این کیس مادربردها جای می‌گیرند. این محصول در رده کیس‌های دو یونیت جای دارد، یعنی به اندازه دو یونیت فضا نیاز دارند. در هنگام انتخاب به این موضوع دقت داشته باشید.

ویژگی‌های SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB

  • ظرفیت 12 هارد

در این کیس سرور 12 هارد جای می‌گیرد. برای اینکه کیس سرور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، نباید بیش از ظرفیت، هارد بر روی آن نصب کرد. هاردهای نصب شده، باید 3.5 اینچی و از نوع SAS یا SATA باشند. در این کیس سرور، هادرها باید به‌صورت   hot_swap در کنار یکدیگر نصب شوند. این کار باعث می‌شود که سیستم خنک‌کنندگی هم به‌خوبی کار کند.

  • 3 فن دائمی

هنگامی‌که 12 هارد در یک کیس سرور نصب می‌شود، هرکدام از آن‌ها گرمای زیادی تولید می‌کنند. در SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB سه فن وجود دارد که هرکدام 8 سانتیمتر اندازه دارند. این فن‌ها باعث می‌شوند که دستگاه به‌خوبی خنک شود.

  • 5 فن اختیاری

در این دستگاه پنج فن دیگر هم وجود دارد که هرکدام شش سانتیمتر هستند. استفاده از این فن‌ها به خود شما بستگی دارد که آن‌ها را روشن کنید یا به آن‌ها نیازی نداشته باشید.

  • 7 پورت low_profile

این پورت یا همان درگاه برای اتصال به کار می‌رود. یعنی شما با استفاده از این کیس سرور، هفت درگاه اتصال در اختیار خواهید داشت.

  • وجود 2 پاور

در هر کیس سرور، پاور وجود دارد. آنچه کیس سرور 826 را متمایز کرده، وجود دو پاوری است که هرکدام 920 وات هستند. این پاورها در رده PLUS Platinum جای دارند و به‌صورت redundant جایگذاری شده‌اند.

  • مادربرد X8

مادربرد X8 برای استفاده در این کیس سرور، سازگار است، یعنی استفاده از آن مشکلی را به وجود نمی‌آورد.

  • مادربرد X9 و X10

این کیس سرور برای استفاده از مادربردهای X9  و همچنین X10 بهینه شده است، یعنی این کیس سرور بهترین عملکرد را زمانی دارد که از این مادربردها استفاده شده باشد. به‌طورکلی مادربردهایی که یک یا دو پردازنده دارند را می‌توان در این کیس سرور استفاده کرد.

  • 3 مادربرد

در این مادربرد سه کیس سرور وجود دارد. این مادربردها از نوع E-ATX، ATX و EE-ATX هستند. هرکدام از این مادربردها ویژگی‌های و مشخصات خاص خود را دارند. آنچه بین تمام مادربردها به‌طور ثابت وجود دارد، همان یک یا دو پردازنده بودن آن‌ها است.

  • انتقال داده با سرعت 12 گیگا بیت بر ثانیه

همان‌طور که گفتیم در این کیس سرور پورت‌هایی برای انتقال داده وجود دارد، این پورت‌ها می‌توانند هر داده‌ای را با سرعت 12 گیگا بیت بر ثانیه انتقال دهند که سرعت قابل توجهی به‌حساب می‌آید.

  • منبع تغذیه قدرتمند

در این محصول یک منبع تغذیه به قدرت 740 وات قرار دارد. این منبع بسیار قدرتمند است و در حین کار هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

  • بسته‌بندی پلاستیکی

بسته‌بندی این محصول پلاستیکی است، به دلیل آنکه در حین جابه‌جایی و حمل‌ونقل اگر ضربه‌ای به آن وارد می‌شود، باعث خسارت نشده و محصول آسیب نبیند. پلاستیک محافظت بیشتری نسبت به دیگر مواد دارد.

  • کیفیت بالا

محصول SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB تولید شده کشور آمریکا است، یعنی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. متأسفانه شرکت تولیدکننده در کشور ما هیچ نمایندگی قانونی ندارد. به همین دلیل باید از یک مرکز معتبر این محصول را بخرید تا از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید.

نگاه کلی به مشخصات SUPERICRO CSE-826BE2C-R920LPB

این محصول تولید شرکت سوپر میکرو آمریکا است. مدل آن CSE-826BE2C-R920LPB و کیفیت بالایی دارد. دیگر مشخصات را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

این محصول تقریباً 25 کیلوگرم وزن دارد. از آنجایی که فن‌ها و مادربردهای مختلفی بر روی آن نصب است، داشتن چنین وزنی طبیعی به‌حساب می‌آید. اندازه این کیس سرور 674 * 437 * 89 میلی‌متر است. ابعاد این محصول بزرگ نیست اما کارایی زیادی دارد.

بدنه این کیس سرور از آلومینیوم ساخته شده که هم مقاومت بالایی دارد و هم وزن محصول را کاهش داده است. آلومینیوم زنگ نمی‌زند و دیگر نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. در این محصول می‌توانید از یک پاور 1U استفاده کنید.

پاور استفاده شده را باید از عقب کیس سرور نصب کنید. حداکثر طول کارت گرافیک استفاده شده در این محصول مشخص نیست. این محصول درایو 5.25 اینچی ندارد، به همین دلیل از کابل‌هایی با این اندازه نمی‌توانید در این کیس سرور استفاده کنید.

در این محصول 12 پورت 3.5 اینچی تعبیه شده است که کارایی بسیار بالایی دارند. در کنار این پورت‌ها شاهد وجود دو درایو 2.5 اینچی هستیم که کاربردهای خاص خود را دارند. در این دستگاه فیلتری برای جلوگیری از ورود گردوغبار تعبیه نشده است. به همین دلیل باید بدانید که این کیس سرور را کجا قرار می‌دهید. علاوه بر این باید دستگاه به‌طور مرتب تمیز شود.

این کیس سرور خروجی میکروفون و همچنین خروجی هدفون هم ندارد. البته باید بگوییم که وجود این دو خروجی در چنین دستگاهی نیاز نیست و عملاً کارایی خاصی هم در چنین دستگاهی ندارند. در این دستگاه هیچ نوع درگاه USB تعبیه نشده است. کابل USB انواع مختلفی دارد و یکی از رایج‌ترین کابل‌ها  برای انتقال داده به‌حساب می‌آید. امکان انتقال داده با این کابل در محصول CSE-826BE2C-R920LPB وجود ندارد.

در این دستگاه کنترل‌کننده دور فن کیس وجود دارد. با وجود چنین دستگاهی فن کیس سرور هم به‌خوبی کار می‌کند. با بیشتر شدن حرارت کیس، دور فن هم بیشتر می‌شود و دستگاه اصلی با سرعت بالاتری خنک خواهد شد. وجود کنترل‌کننده باعث می‌شود که کیس سرور هیچ‌وقت گرم نشود و فن‌ها بهترین کارایی خود را داشته باشند.

این کیس سرور فن 120 میلی‌متری و همچنین 140 میلی‌متری ندارد. البته جایگاهی هم برای قرار دادن این فن‌ها در دستگاه، تعبیه نشده است. یعنی خود شما هم نمی‌توانید چنین فنی را در دستگاه کار بگذارید. البته فن‌های موجود در این کیس قدرتمند هستند و با وجود آن‌ها دیگر نیازی به فن جدید نخواهید داشت.

در این کیس سرور هیچ رادیاتوری وجود ندارد. همانند جایگاه فن، جایگاهی هم برای اضافه کردن رادیاتور در این دستگاه تعبیه نشده است. البته باز هم تأکید می‌کنیم که در سیستم خنک‌کننده این دستگاه، نیازی به رادیاتور نیست.

این دستگاه از پردازنده‌های AMD و  Intel پشتیبانی می‌کند، به‌شرط آنکه تکی یا دوتایی باشند. فن‌های هشت سانتیمتری دستگاه با سرعت هفت هزار دور در ثانیه کار می‌کنند، یعنی امکان داغ شدن کیس سرور بسیار کم است.

در جلوی کیس سرور دکمه‌های پاور و ریست قرار دارند. همین موضوع باعث می‌شود که کار کردن با این دستگاه هیچ سختی خاصی نداشته باشد. این دستگاه گواهینامه Plus Platinum 80 را دارد. همین گواهینامه کیفیت بالای آن را تائید می‌کند.

هنگام خرید محصول CSE-826BE2C-R920LPB در بسته آن چهار وسیله دیگر هم وجود دارد. اولین چیزی که به آن نیاز دارید، دفترچه راهنما است که برای نصب کار شما را ساده می‌کند. دومین وسیله مورد نیاز رول و پیچ است که در بسته‌بندی هم وجود دارد.

بعدازآن به ریل نصب نیاز دارید که در بسته‌بندی برای شما قرار داده‌اند و درنهایت هم کابل‌های برق موردنیازتان را می‌توانید در جعبه پیدا کنید. برای وجود این وسیله‌ها در جعبه نباید هیچ هزینه دیگری را پرداخت کنید.

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-826BE2C-R920LPB”

۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان