مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DAC

مادر برد SUPERMICRO X10DAC به عنوان یکی از بهترین انواع مادر برد شناخته می‌شود. مادر بردی که دارای مشخصات فنی خاص خود است.

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

1437 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

معرفی مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC و آشنایی با تمامی مشخصات فنی آن

زمانی که می‌خواهید یک مادر برد خریداری کنید، باید بدانید که مادر برد چه مشخصه‌هایی دارد. البته پیش از این موضوع، لازم است تا از نیاز خود برای خرید مادر برد آگاه باشید. خرید مادر برد به عنوان یک خرید پر هزینه، نیاز به اطلاعات دقیق دارد. اطلاعاتی که سبب رسیدن به یک انتخاب مناسب و باکیفیت خواهد شد. در این بخش و در ادامه به دنبال بیان و بررسی مشخصات مختلف فنی برای مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC هستیم. مشخصاتی که به شما کمک کند تا در صورت نیاز به خرید، بتوانید انتخاب خوبی را برای خود رقم بزنید.

توضیحاتی درباره مهم‌ترین ویژگی‌های خاص کننده مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC

زمانی که به دنبال انتخاب و استفاده از یک مادر برد هستید، ویژگی‌هایی هستند که به عنوان مشخصه‌های اصلی برای یک مادر برد شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده از مادر برد باشند. از همین رو اگر می‌خواهید که از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC استفاده کنید، لازم است تا درباره اصلی‌ترین مشخصات این مادر برد اطلاعاتی را داشته باشید. در این بخش با معرفی و ارائه توضیحاتی درباره هریک از مشخصات این مادر برد، به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری را برای خود رقم بزنید. انتخابی که بتواند به خوبی نیاز شما را برطرف سازد.

1.    دارای ابعاد و وزن متناسب با مشخصات فنی

ابعاد و وزن یک مادر برد می‌تواند در هنگام استفاده تاثیرگذار و مهم باشد. از همین رو برای خرید مادر برد بهتر است تا به این دو نکته توجه داشته باشید. در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC که مادر برد مورد نظر ما در این بخش است، ابعاد و وزن کاملاً متناسب است. در واقع این ابعاد و وزن با کاربردهای مادر برد تناسب دارند. از همین رو به عنوان یک مزیت برای این محصول شناخته می‌شود. مزیتی که می‌تواند در بلند مدت موجب افزایش دوام و استحکام و در نهایت طول عمر مادر برد شود.

تصویری از مادر برد تولید شده در برند سوپر میکرو

2.    استفاده از چیپست در مدل C612

چیپست یک مادر برد را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های فنی آن دانست. زمانی که از یک مادر برد استفاده می‌کنیم، لازم است تا نسبت به مدل چیپست آن اطلاع کافی را داشته باشیم. این چیپست از مدل C612 است. مدلی بسیار قوی در بین انواع مادر برد که می‌تواند کیفیت و کارایی مادر برد را نیز به خوبی افزایش دهد. از همین رو باید توجه داشته باشید که این چیپست متناسب با نیاز شما بوده و بتواند به یک انتخاب خوب و مفید در این زمینه تبدیل شود.

3.    به کارگیری رم مدل DDR4 در مادر برد

اگر به دنبال خرید و انتخاب مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC هستید، باید به مدل رم آن را نیز توجه کنید. مدل رم مادر برد که در هر مدل ممکن است با دیگری متفاوت باشد، بر روی کارکرد مادر برد تأثیر مستقیمی را دارد. رم در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC از مدل DDR4 است. مدلی که به عنوان یکی از بهترین مدل‌های رم با قابلیت‌های بالای خود شناخته می‌شود. این رم علاوه بر توانایی‌های بسیار، دوام و استحکام خوبی را نیز دارد. از همین رو در مادر برد‌های بسیاری مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرد.

4.    استفاده از دو پردازنده ساخته شده توسط INTEL

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های فنی یک مادر برد، پردازنده‌های آن هستند. مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC با داشتن دو عدد پردازنده قدرت خود را نسبت به دیگر محصولات نشان می‌دهد. ساخته شدن این دو پردازنده از برند INTEL موضوع مهم دیگری است که می‌تواند بیانگر قابلیت و کیفیت این مادر برد باشد. قابلیت و کیفیتی که تضمین شده در برند INTEL بوده و در بلند مدت، این مادر برد را به یک مادر برد با دوام تبدیل خواهد کرد.

مزایای استفاده از مادر برد سوپر میکرو

5.    دارای ظرفیت بسیار زیاد 1024 گیگابایت رم

ظرفیت مادر برد به عنوان یک موضوع مهم دیگر در بین مشخصه‌های فنی آن اهمیت دارد. هر مادر برد با توجه به میزان ظرفیتی که دارد، برای نیازهای مشخصی کاربرد خواهد داشت. مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC با داشتن ظرفیت 1024 گیگابایتی به عنوان یک مادر برد باظرفیت بالا شناخته می‌شود. از همین رو باید بدانید که ظرفیت این مادر برد می‌تواند آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در بسیاری از کارکردها تبدیل کند.

6.    دارای کارت صدا باکیفیت و مناسب

کارت صدا به عنوان آخرین مشخصه فنی مورد توجه در این بخش است. کارت صدای استفاده شده در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC به عنوان یکی از بهترین کارت صداهای موجود در دنیای تکنولوژی، توانایی خوبی را برای مادر برد به ارمغان می‌آورد.

مزایای استفاده از مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC نسبت به دیگر محصولات رقیب

به صورت کلی هر محصولی که به بازار عرضه می‌شود، مزایای مشخصی را دارد. مزایای یک محصول دلایلی هستند که سبب می‌شود تا ما از آن محصول استقبال کنیم. از همین رو شناخت مزایای محصول به انتخاب و خرید بهتر کمک کننده خواهد بود. در این بخش چند مورد را به عنوان مزایای اصلی خرید مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC معرفی می‌کنیم. مزایایی که در صورت نیاز به آن‌ها می‌تواند برای شما کاربرد مناسب و خوبی را به ارمغان آورد.

  1. داشتن ظرفیت بالای 1024 گیگابایتی
  2. تولید شده در برند محبوب و معروف سوپر میکرو
  3. دارای دو عدد پردازنده از نوع پردازنده INTEL
  4. تولید شده به وسیله چیپست C612
  5. استفاده از رم در مدل DDR4
  6. دارای 16 اسلات رم
  7. دارای کارت صدای بسیار باکیفیت
  8. دارای کانتورها و پورت‌های مختلف و متعدد برای استفاده جانبی

اصلی‌ترین مزایای استفاده از مادر برد سوپر میکرو

نیم نگاهی کلی به تمامی مشخصات فنی مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC در کنار یکدیگر

برای آن که بتوان شناخت خوبی را نسبت به یک مادر برد سرور به دست آورد، لازم است تا تمامی مشخصات آن را در کنار یکدیگر قرار داد. به این منظور در این بخش به سراغ 26 مولفه اصلی فنی مهم و اساسی در مادر برد سرور SUPERMICRO X10DAC رفته‌ایم. با بیان تمامی این موارد، به دنبال آن هستیم که شناخت مناسبی با بررسی مشخصات فنی مختلف این مادر برد به دست آوریم. شناختی که به شما برای یک خرید بهتر و مناسب‌تر کمک کننده باشد.

  1. ابعاد کلی 330 * 304.8 میلیمتر
  2. قالب ساخت E-ATX
  3. چیپست مادر برد C612
  4. پشتیبانی از RAID 0, 1, 5, 10
  5. دارای BIOS از نوع FLASH ROM 128 مگابایتی
  6. استفاده از پلتفرم سازنده پردازنده INTEL
  7. دارای سوکت پردازنده LGA 2011
  8. دارای دو عدد پردازنده
  9. استفاده از نوع رم DDR4
  10. دارای فرکانس رم 2133 / 1866 / 1600 / 2400 مگاهرتز
  11. کل حافظه رم به فضای 1024 گیگابایت
  12. دارای 16 اسلات رم
  13. دارای کارت صدا Realtalk ALC888
  14. دارای 7.1 کانال صوتی
  15. استفاده از 5 عدد جک 3.5 میلیمتری در کارت صدا
  16. یک عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 2.0 X4
  17. دو عدد شکاف توسعه اسلات PCIE 3.0 X8
  18. سه عدد شکاف توسعه PCIE 3.0 x16
  19. ده عدد کانکتورهای داخلی از مدل SATA 3.0
  20. سه عدد کانتور داخلی در مدل هدر USB 2.0
  21. دو عدد کانکتور داخلی در مدل هدر USB 3.0
  22. دارای یک عدد هدر TPM
  23. دارای 8 عدد کانکتور 4 پین فن
  24. دارای دو عدد پورت USB 2.0
  25. دارای دو عدد پورت LAN
  26. دارای کارت شبکه LAN INTEL

مشخصات فنی و اصلی در مادر برد سوپر میکرو

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DAC”

۳۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان