کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

اگر دنبال کیسی با کیفیت و با کارایی بالا هستید، SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB از سری کیس های برند سوپر میکرو انتخاب خوبی است.

تماس بگیرید

21073 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کیس سوپر میکرو 1 یونیت SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB  با وزن 14.06 کیلوگرم و در ابعاد  503x437x43 تولید شده است. این کیس قابلیت پشتیبانی از سرورهای INTEL و AMD تک‌هسته‌ای و دو هسته‌ای را دارد.

منبع تغذیه این کیس پاور 500 وات w/PMBus 1.2, I2C and PFC است که قدرت و کارایی بسیار زیادی دارد. این مدل مجهز به سیستم خنک‌کننده هوایی با 4 فن PWM می‌باشد. هم چنین با مادربرد سرورهای X10DRL-C ،X10DRL-CT ،X10DRL-iT ،X11SSH-CTF ،X11SSH-F ،X11SSH-LN4F ،X11SSH-TF X11SSi-LN4F ،X11SSL ،X11SSL-CF ،X11SSL-F ،X11SSL-nF ،X11SSM ،X11SSM-F سازگاری دارد.

از ویژگی‌های دیگر این کیس می‌توان به فضای 4 هارد 3.5 اینچی SATA/SAS و هاردهای SSD اشاره کرد. ظرفیت هر هارد متفاوت و مختص به خودش است. درصورتی‌که نیاز به چندین هارد در این کیس باشد، می‌توان RAID 5 که برای حفظ اطلاعات مناسب است انجام داد. به‌این‌ترتیب اطلاعات هرگز از روی آن پاک نشده و محفوظ می‌ماند. این مسئله در بسیاری از سازمان‌ها و پروژه‌ها اهمیت دارد.

سیستم خنک‌کننده SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB به‌صورت پسیو (PASSIVE) است. درواقع فن‌ها به‌صورت مجزا از هیت سینک در جایگاه مشخص دیگری در کیس سرور قرار دارند. این سیستم، مادربرد از جمله هیت سینک و CPU را خنک کرده و در دمای مناسبی نگه می‌دارد. در این مدل فن بر روی هیت سینک قرار ندارد و به‌صورت مجزا از آن کار می‌کند. سیستم خنک‌کننده در این کیس دما را بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد ثابت نگه می‌دارد.

کارهایی مانند دامین کنترلر، حسابداری سنگین، فعالیت‌های گرافیکی، راه‌اندازی شبکه‌های کوچک، وب سرورها به کمک SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB قابل‌اجرا است. کارایی این مدل بسیار بالا است و جزو یکی از پرکاربردترین کیس‌های سوپر میکرو محسوب می‌شود. این مدل بیشترین راندمان را دارد. سیستم خنک­کننده قوی و محدوده دمای کاری و غیرعملیاتی این مدل را  به یکی از کیس­های پرکاربرد سوپر میکرو تبدیل کرده است.

نگاه کلی به مشخصات SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB از کیس های راندمان بالا سوپرمیکرو است. مشخصات فنی و ویژگی های این کیس در ادامه ذکر شده است.

نام برند: SUPERMICRO

مدل: 813MFTQC-505CB

وزن: 14.06 کیلوگرم

ابعاد:  503x437x43 میلی‌متر

فرم فاکتور: RACKMOUNT

پاور قابل‌استفاده: 1U

جنس بدنه: آلومینیوم

جایگاه نصب پاور: عقب

حداکثر مادربورد پشتیبانی شده: ATX

مادربوردهای قابل پشتیبانی:  ATX/Micro-ATX

تعداد شیارهای توسعه: 1 عدد

تعداد درایو 5.25 اینچ: ندارد

تعداد جایگاه درایو 3.5 اینچ: 4 عدد

تعداد جایگاه درایو 2.5 اینچ: ندارد

حداکثر طول کارت گرافیک: مشخص نیست

حداکثر ارتفاع کولر پردازنده: مشخص نیست

حداکثر طول پاور: مشخص نیست

دارای گواهینامه: 80 PLUS PLATINUM

فیلتر گردوغبار: ندارد

خروجی هدفون: ندارد

ورودی میکروفون: ندارد

درگاه USB 2.0 : 2 عدد

درگاه USB 3.1 Gen1 : ندارد

درگاه USB 3.1 Gen2 : ندارد

درگاه USB Type-C : ندارد

کنترل‌کننده دور فن کیس: دارد

تعداد جایگاه فن 120 میلی‌متری: ندارد

تعداد جایگاه فن 140 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 120 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 140 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 240 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 280 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 360 میلی‌متری: ندارد

قابلیت نصب رادیاتور 420 میلی‌متری: ندارد

مشخصات فنی  SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

ویژگی‌های SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

  • مجهز به چهار فن 40 میلی‌متری

SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB دارای 4 فن 40 میلی‌متری است که در وسط کیس قرار دارند. به کمک فن‌های این کیس، دما در محدوده مشخصی ثابت نگه داشته می‌شود. در واقع این فن‌ها نقش مهمی در کارایی سیستم دارند.

  • تعداد یونیت موردنیاز برای نصب: یک عدد

در این مدل کیس سوپر میکرو تعداد 1 عدد یونیت برای نصب موردنیاز است.

  • پردازنده‌های قابل پشتیبانی: پردازنده‌های تکی و دوتایی AMD و Intel

قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های Intel و AMD یکی دیگر از ویژگی‌های این کیس سرور است. این قابلیت مشابه مدل‌های دیگر برند سوپر میکرو است.

  • مجهز به نشانگر

از ویژگی‌های دیگر SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB، وجود نشانگرهای LEDs 2 Network Activity LEDs, HDD activity LED, Power Status LED, Power Fail LED, System Information LED  است. این نشانگرها وضع خرابی، وضعیت پاور، فعالیت شبکه، اطلاعات سیستم و وضعیت دمای بیش از حد را نمایان می‌کنند.

  • منبع تغذیه 500 وات

این کیس دارای منبع تغذیه‌ای با توان 500 وات و به شکل است.

  • مجهز به دو جایگاه فن 40 میلی‌متری

در کیس سرور SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB علاوه بر 4 فن اصلی که در وسط آن قرار دارد، مجهز به 2 جایگاه فن 40 میلی‌متری است. این ویژگی باعث شده این محصول از سایر کیس‌ها متمایز شود. وظیفه اصلی این فن‌ها خنک‌کردن کارت‌های PCI است.

  • دارای دکمه‌های پاور و ریست

این کیس سرور همانند دیگر مدل‌ها، دارای دکمه‌های پاور و ریست در پنل جلو است.

  • قابلیت SAS3 : سرعت نقل و انتقالات 12 گیگابایت بر ثانیه

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در این مدل کیس قابلیت SAS3 است که سرعت نقل‌وانتقال در آن 12 گیگابایت بر ثانیه است.

 

ویژگی‌های  SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

نکاتی درباره ابعاد و جنس بدنه کیس SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

SUPERMICRO CSE-815TQC-605CB که یکی از کیس سرورهای باکیفیت سوپر میکرو است، دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و ابعاد 503x437x43 است. از جمله نکات مهم در خرید کیس مناسب توجه به دو ویژگی اندازه و جنس بدنه است. در ادامه با ذکر نکاتی در مورد این دو ویژگی شما را راهنمایی می‌کنیم.

ابعاد کیس‌ها متفاوت است و برای تعیین آن استانداردهای مشخصی وجود دارد. به کیس‌های کوچک و رومیزی Mini-Tower  گفته می‌شود. استفاده از کارت گرافیک‌های قوی در این نوع پیشنهاد می‌شود. همچنین این کیس‌ها برای مادربردهای کوچک ITX مناسب هستند. کیس‌های Mini-Tower برای سیستم‌های اداری و حسابداری مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کیس‌های Mid-Tower ابعاد متوسطی دارند. این کیس‌ها قابلیت پشتیبانی از مادربردهای سایز ATX را داشته و برای سیستم‌های خانگی و یا سیستم‌های گیمینگ ارزان‌قیمت کارایی دارند. به کیس‌های بزرگ Full-Tower گفته می‌شود. این کیس‌ها قابلیت پشتیبانی از تمام مادربردها را دارند. امکان استفاده از خنک‌کننده‌های مایع هم در این کیس‌ها وجود دارد.

جنس بدنه کیس، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید کیس است. کیس‌ها عموماً از ورق استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند. عامل مهم تعیین‌کننده کیفیت جنس بدنه، ضخامت این ورق‌ها است. در کیس‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند از ورق‌هایی با ضخامت کم استفاده می‌کنند. استفاده از ورق‌ها نازک باعث می‌شود بدنه کیس به‌راحتی و در اثر کوچک‌ترین ضربه آسیب ببیند. استفاده از ورق‌هایی با ضخامت بیشتر بر مقاومت و طول عمر دستگاه می‌افزاید.

 

ابعاد و جنس بدنه کیس سرور SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB

 

ویژگی های سرور

در بخش‌های قبل ویژگی‌های کیس سرور SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB را بررسی کردیم. در این بخش به بررسی ویژگی‌های سرورها پرداخته و چند مورد از ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم. از ویژگی­های مهم سرور می توان به منابع سخت افزاری و سیستم عامل آن اشاره کرد.

منابع سخت‌افزاری سرور

سرورها از قطعات سخت‌افزاری قدرتمندی تشکیل شده‌اند. هدف این قطعات ارائه بیشترین میزان پردازش و عملکرد است. درواقع همین قطعات هستند که کیفیت و کارایی یک سرور را تعیین کرده و بر انتخاب کیس سرور مناسب تاثیر می­گذارند. به‌طورکلی سرورها از پردازنده‌ای قدرتمند با تعداد بالا هسته فیزیکی و مجازی، RAM بالا و هارددیسک با ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد تشکیل شده‌اند. اتصال شبانه‌روزی به اینترنت بدون هرگونه اختلال و قطعی، برای نگهداری سرورها در فضایی مناسب ضروری است.

سیستم‌عامل سرور

یکی دیگر از ویژگی­های مهم سرور سیستم عامل آن است. منظور از سیستم‌عامل سرور، سیستمی است به طور اختصاصی برای اجرا بر روی سرورها طراحی شده است.  سیستم‌عامل‌های لینوکس و ویندوز سرور و Vmware ها، Mac OS X Server، Solaris  از جمله سیستم‌عامل‌های مهم هستند.

linux: لینوکس مانند CentOS، Red hat، Debian

Unix : برای سایزهای کوچک مناسب است.

windows: نسخه‌های مختلف ویندوز سرور مانند Windows Server 2012، windows Server2016  یا نسخه‌های قدیمی ۲۰۰۸ و 2000

Vmware: نرم‌افزار مجازی ‌سازVmware ESX و Hyper-v ، KVM و…

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیس سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO CSE-813MFTQC-505CB”