مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRD-ITP

سیستم بایوسی که در مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP به کار رفته است از نوع 128 مگابایتی EEPROM بوده که کارکردی بسیار ساده دارد و اگر اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید می‌توانید خیلی راحت و با استفاده از آن، تنظیمات را تغییر دهید.

۵۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

11949 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

SUPERMICRO X10DRD-ITP

یکی از قطعاتی که در کامپیوتر اهمیت زیادی دارد مادر برد است. بسیاری از وظایف کامپیوتر بر عهده همین قطعه قرار گرفته؛ لذا توجه به ویژگی‌های آن هنگام انتخاب و خرید بسیار اهمیت دارد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید برای انتخاب مادر برد به آن توجه کنید، کیفیتِ شرکتی است که آن را تولید می‌کند. برای مثال یکی از بهترین شرکت‌هایی که مادر برد‌های بسیار باکیفیت را تولید می‌کند، شرکت سوپر میکرو است. این شرکت باسابقه‌ای طولانی در تولید قطعات کامپیوتر، سعی دارد محصولاتی را تولید کند که در آن‌ها بروزترین تکنولوژی‌ها به کار رفته است.

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مادر برد‌های تولید شده در شرکت سوپر میکرو، مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP بوده که وجود برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها در این محصول، توانسته است آن را به یکی از باکیفیت‌ترین محصولات این شرکت تبدیل نموده و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

علت اینکه این محصول توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند، وجود برخی از ویژگی‌ها مثل قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده به‌صورت همزمان، استفاده از چیپ ست ساخت شرکت اینتل و… هستند.

در ادامه این مطلب قصد داریم درباره ویژگی‌های مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP، به صورت کامل اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی ویژگی‌های SUPERMICRO X10DRD-ITP

بررسی ساختاری محصول

برای ساخت برخی از قطعات کامپیوتر از جمله مادر برد، باید قالبی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. این قالب باید توجه به ساختار و کارکرد این محصولات انتخاب شود. شرکت سوپر میکرو، برای مادر برد‌های باکیفیتی که تولید می‌کند، بهترین قالب‌ها را به کار می‌برد. برای مثال در این محصول از قالب E-ATX استفاده شده که بهترین کارایی را برای این محصول فراهم خواهد کرد.

از آنجایی که ابعاد مادر برد مسئله‌ای پر اهمیت در هنگام خرید این محصول است، باید به آن هم توجهی ویژه داشته باشید. توجه به این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که سایز مادر برد باید با کامپیوتر شما هماهنگی داشته باشد. مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP در ابعاد 13.05 در 10.5 اینچ، معادل 33.15 در 26.67 سانتی‌متر ساخته شده است.

این محصول قادر است از رید‌های 0 و 1 و 5 و 10 پشتیبانی کند.

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در محصول

چیپ ست

یکی از بخش‌های مهمی که در مادر برد وجود دارد و تعیین‌کننده کیفیت و قدرت آن است، چیپ ست نام دارد. شما باید مادر بردی را بخرید که کیفیت چیپ ست آن خوب باشد. از بهترین چیپ ست‌های موجود، چیپ ست‌های ساخت شرکت اینتل هستند. سوپر میکرو هم در تولید همه مادر برد‌ها از جمله مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP، از چیپ ست C612 شرکت اینتل استفاده کرده است.

پردازنده

همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، از ویژگی‌های مخصوصی که در مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP قرار گرفته، وجود قابلیتی است که این مادر برد با آن می‌تواند از 2 عدد پردازنده به‌صورت همزمان پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که پردازنده‌های قابل پشتیبانیِ این محصول شامل intel xeon E5-2600 V3 و intel xeon E5-2600 V4 هستند.

کارت شبکه

کیفیت کارت شبکه‌ای که در مادر برد استفاده می‌شود، بسیار اهمیت دارد. سوپر میکرو در ساخت مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP، از کارت شبکه‌ی 82599ES استفاده کرده که کیفیت مناسبی داشته و بسیار کاربردی است.

بررسی رم

شاید بتوانیم بگوییم مهم‌ترین بخشی که در مادر برد قرار گرفته است، رم آن بوده و در نتیجه باید به ویژگی‌های آن بسیار توجه داشته باشید.

رمی که در ساخت مادر برد استفاده می‌شود را از دو مدل DDR3 و یا DDR4 انتخاب می‌کنند. از آنجایی که سوپر میکرو به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد، از رم DDR4 برای ساخت آن‌ها استفاده می‌کند. وجود این مدل رم در محصولاتی مثل مادر برد، تضمین‌کننده کیفیت آن‌ها خواهد بود. در این مدل محصول هم از رم DDR4 استفاده شده است.

پس از بررسی مدل رم به کار رفته در مادر برد، لازم است به حجمی که می‌تواند برای شما فراهم کند هم توجه کنید. حافظه‌ای که رم موجود در این مادر برد تأمین می‌کند، 512 گیگابایت بوده که این حجم از حافظه توسط 8 اسلات پشتیبانی می‌شود.

اتصالات؛ ورودی‌ها و خروجی‌ها

اتصالات یا ورودی‌ها و خروجی‌هایی که در مادر برد قرار گرفته‌اند برای آن هستند که ارتباط این محصول با سایر قطعات را فراهم کنند. لذا هرچقدر این اتصالات بیشتر باشند، ارتباطی که مادر برد می‌تواند با قطعات دیگر برقرار کند بسیار بیشتر خواهد بود.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP، تعداد مناسبی از ورودی‌ها و خروجی‌ها قرار گرفته که این محصول را بسیار کاربردی و باکیفیت می‌کند.

تعداد دقیق این اتصالات به صورت زیر هستند:

10 عدد ورودی برای پورت SATA 3.0 در این مادر برد قرار گرفته است.

تعداد ورودی‌هایی که برای USB در این مادر برد قرار گرفته‌اند، 7 عدد هستند که این ورودی‌ها می‌توانند برای USB 2.0 به کار بروند.

یک عدد خروجی برای پورت VGA در این محصول طراحی شده است.

2 عدد ورودی برای پورت COM و یک ورودی هم برای TPM در آن قرار دارد.

سیستم بایوس (BIOS) و نرم‌افزار

یکی از بخش‌هایی که در مادر برد قرار دارد، سیستمی است که بایوس نام دارد. بسیار مهم است که این سیستم کارکردی ساده داشته باشد تا در صورت لزوم بتوانید از طریق آن، تنظیمات مادر برد را تغییر دهید.

سیستم بایوسی که در مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP به کار رفته است از نوع 128 مگابایتی EEPROM بوده که کارکردی بسیار ساده دارد و اگر اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید می‌توانید خیلی راحت و با استفاده از آن، تنظیمات را تغییر دهید.

دو بخش در این سیستم بایوس وجود دارد؛ یکی بخشی که اطلاعات اصلی در آن قرار گرفته و دیگری بخشی که پیشرفته نام دارد.

بخش اصلی همان قسمتی است که در آن اطلاعاتی کلی درباره مادر برد مثل ورژن، تاریخ ساخت و… قرار گرفته است. همچنین؛ در این بخش، اطلاعاتی درباره رم این محصول قرار دارد. این اطلاعات شامل سرعت و حجم خالی آن هستند.

بخش پیشرفته همان جایی است که دسترسی به تنظیمات را برای شما فراهم می‌کند. اگر اطلاعات کافی از کار کردن با سیستم بایوس داشته باشید، از طریق این بخش می‌توانید تنظیمات مادر برد را تغییر دهید.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های برجسته مادر برد SUPERMICRO X10DRD-ITP

همان‌طور که دیدیم در تولید این محصول از بهترین قطعات استفاده شده است که همین موضوع تضمین‌کننده کیفیت کلی این مادر برد خواهد بود. در ادامه به برخی از برجسته‌ترین خصوصیات این مادر برد اشاره خواهیم کرد.

قرار گرفتن قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده به‌صورت همزمان، یکی از برجسته‌ترین خصوصیاتی است که در این مادر برد وجود دارد. استفاده از کارت شبکه و چیپ ست ساخته شده توسط شرکت اینتل و وجود رم DDR4 در تولید این محصول از دیگر ویژگی‌های برجسته در این محصول هستند.

بررسی کلی خصوصیات SUPERMICRO X10DRD-ITP

خصوصیات کلیدی

  • قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده
  • چیپ ست C612 ساخت اینتل
  • تعداد کافی از ورودی و خروجی

مشخصات کلی

  • ابعاد محصول: 5*13.05 اینچ معادل 26.67*33.15 سانتی متر
  • قالب ساخت محصول: E-ATX
  • چیپ ست استفاده شده در مادر برد: C612
  • پشتیبانی مادر برد از ریدهای: 0/1/5/10

پردازنده محصول

  • پلتفرم سازنده: intel
  • تعداد پردازنده قابل پشتیبانی: 2 عدد
  • نوع پردازنده قابل ساپورت: intel xeon E5-2600 V3/V4
  • نوع سوکت پردازنده: LGA 2011

رم محصول

  • نوع رم استفاده شده در دستگاه: DDR4
  • ولتاژ رم: 2 V
  • حافظه کلی رم: 512 گیگابایت
  • تعداد اسلات یا بانک موجود در رم: 8 عدد

اتصالات؛ ورودی و خروجی

  • کانکتورهای داخلی محصول
  • کانکتور SATA 3.0: 10 عدد
  • هدر USB 2.0: 7 عدد
  • هدر TPM: 1 عدد
  • خروجی VIDEO: 1 عدد
  • ورودی پورت COM: 2 عدد

کارت شبکه

  • نوع کارت شبکه LAN: intel 82599ES

سیستم بایوس و نرم افزار

  • نوع سیستم بایوس: 128 Mb SPI Flash EEPROM with AMI BIOS
pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRD-ITP”

۵۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان