مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRH-CT

یکی از بهترین مدل‌های چیپ ست، چیپ ستی است که توسط شرکت اینتل تولید شده و بهترین کارایی را برای شما فراهم می‌کند. در ساخت مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT هم از چیپ ست C612 شرکت اینتل استفاده شده است که همین موضوع می‌تواند کیفیت را برای شما تضمین کند.

۵۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

12953 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

SUPERMICRO X10DRH-CT

مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT، یکی از محصولات شرکت سوپر میکرو است. سوپر میکرو همواره در تلاش بوده که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و عرضه کند.

یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت، مادر برد‌های آن هستند. دلیل محبوبیت این محصولات را می‌توانیم ویژگی‌های مخصوصی بدانیم که سوپر میکرو در تولید آن‌ها به کار برده است. برای مثال، این شرکت سعی کرده است در مادر برد‌هایش توانایی پشتیبانی از دو پردازنده به‌صورت جدا را قرار دهد که همین ویژگی باعث شده این محصولات نسبت به محصولات مشابه از سایر شرکت‌ها برتری بیشتری داشته باشند.

از آنجایی که مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT هم دارای چنین ویژگی‌هایی است، کیفیت و محبوبیت آن نسبت به محصولات مشابه از بقیه شرکت‌ها بسیار زیادتر خواهد بود.

وجود حافظه 2 ترابایتی در رم این مادر برد، باعث شده است افرادی که نیاز به حجم‌های بالای حافظه دارند، از این قطعه رضایت بیشتری داشته باشند.

از آنجایی که مادر برد یکی از قطعات بسیار مهم در کامپیوتر است، لذا توجه به ویژگی‌های آن هنگام خرید بسیار اهمیت دارد. از این رو در ادامه این مطلب، قصد داریم شما را با ویژگی‌های مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT، بیشتر آشنا کنیم.

بررسی ویژگی‌های SUPERMICRO X10DRH-CT

بررسی ساختاری محصول

شاید فکر کنید که ساختار محصول مسأله‌ای بی‌اهمیت در آن می‌باشد؛ اما اینطور نیست! وقتی مادر بردی در حال تولید است، باید به ساختار آن و نیز قالبی که برای ساخت آن قرار است به کار رود، توجهی ویژه بشود. سوپر میکرو این کار را به خوبی انجام می‌دهد و سعی دارد در تولید مادر برد‌های خود از بهترین قالب‌های ساختاری استفاده کند.

برای مثال، در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT، از قالب ساختاری E-ATX استفاده کرده است که این ساختار کاملاً منطبق بر کارکرد این مادر برد طراحی شده است.

در بررسی ساختاری مادر برد، توجه به ابعاد هم امری ضروری است. شما باید سایز و ابعاد مادر بردی که خریداری می‌کنید را بدانید. این ابعاد باید کاملاً با کامپیوتر شما هماهنگ باشد. در این محصول، ابعاد به صورت 12 در 13 اینچ معادل 30.48 در  33.02 سانتی‌متر می‌باشد.

رید‌های قابل پشتیبانی توسط مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT، شامل 0 و 1 و 5 و 10 می‌باشند.

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در محصول

چیپ ست

در ساخت مادر برد‌ها همانند سایر محصولات الکترونیکی، از تکنولوژی‌های متفاوتی استفاده شده است. یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در مادر برد‌ها، چیپ ست‌ها هستند. چیپ ست‌ها قطعاتی هستند که تعیین‌کننده سرعت و قدرت مادر برد شما می‌باشند. پس توجه به کیفیت این بخش از مادر برد، امری بسیار ضروری می‌باشد.

یکی از بهترین مدل‌های چیپ ست، چیپ ستی است که توسط شرکت اینتل تولید شده و بهترین کارایی را برای شما فراهم می‌کند. در ساخت مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT هم از چیپ ست C612 شرکت اینتل استفاده شده است که همین موضوع می‌تواند کیفیت را برای شما تضمین کند.

پردازنده

همانطور که قبل‌تر هم گفتیم، یکی از اقداماتی که شرکت سوپر میکرو برای ارتقاء محصولات خود انجام داده این است که توانایی پشتیبانی از دو پردازنده به‌صورت همزمان را در آن‌ها قرار داده است. مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT هم از این موضوع مستثنی نبوده و می‌تواند از 2 پردازنده شرکت اینتل شامل intel xeon E5-2600 V3 و intel xeon E5-2600 V4 پشتیبانی کند.

کارت شبکه

یکی دیگر از بخش‌های سازنده مادر برد که باید به کیفیت آن هم توجهی ویژه داشته باشید، کارت شبکه است. اگر در مادر بردی از کارت شبکه شرکت اینتل استفاده شده باشد، آن مادر برد کیفیت بیشتری را خواهد داشت.

در این محصول هم دقیقاً از یکی از انواع کارت شبکه شرکت اینتل به نام intel X540 استفاده شده است که کیفیت بسیار مناسب داشته و می‌تواند کارایی بسیار خوبی را به شما ارائه کند.

بررسی رم

شاید بتوانیم بگوییم رم هم از جمله قسمت‌های مهمی است که باید در هنگام خرید یک مادر برد به آن توجه داشته باشید. در بررسی رم، لازم است ابتدا به نوع آن دقت کنیم. به‌صورت کلی، سوپر میکرو در تولید مادر برد‌های خود از رم‌های DDR3 و DDR4 استفاده می‌کند. هر دو مدل از این رم‌ها، کیفیت بسیار مناسبی را دارند؛ اما اگر در ساخت مادر بردی از رم DDR4 استفاده شده باشد، کیفیت بسیار بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT هم از رم DDR4 استفاده شده که کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد.

همچنین در هنگام بررسی خصوصیات رم، باید به حجم حافظه آن هم توجهی ویژه داشته باشید. هرچه حافظه رم استفاده شده در مادر برد بیشتر باشد، کارکرد آن برای شما بسیار زیادتر خواهد بود و شما می‌توانید به سادگی کار‌های مختلف را با آن انجام دهید.

در ساخت این محصول هم از رمی استفاده شده است که می‌تواند 2 ترابایت حافظه را در 16 اسلات یا بانک حافظه در اختیار شما قرار دهد.

اتصالات؛ ورودی‌ها و خروجی‌ها

یکی دیگر از بخش‌های مورد بررسی، اتصالات یا همان ورودی‌ها و خروجی‌ها هستند. وقتی مادر برد شما ورودی و خروجی‌های بیشتری را داشته باشد، ارتباط آن با سایر قطعات و بخش‌های کامپیوتر هم بیشتر خواهد بود. در این محصول نیز از تعداد کافی اتصالات استفاده شده است که برای شما امکان ایجاد ارتباطات زیادتر را فراهم می‌کند.

برای بررسی جداگانه این اتصالات، می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

تعداد 10 عدد ورودی برای SATA 3.0 در این مادر برد طراحی شده است.

ورودی‌هایی که برای USB در این محصول قرار دارد، 9 عدد هستند که از این تعداد، 4 عدد ورودی برای USB 2.0 و 5 عدد هم برای USB 3.0 قرار داده شده است.

یک عدد خروجی برای پورت VGA در این محصول قرار گرفته است و یک عدد هم ورودی برای پورت TPM.

پورت COM هم دارای 2 عدد ورودی می‌باشد.

سیستم بایوس (BIOS) و نرم‌افزار

در ساخت مادر برد‌ها، از سیستمی استفاده شده است که به آن بایوس می‌گویند. این سیستم دارای بخش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن و در صورتی که اطلاعات کافی درباره آن‌ها دارید، تنظیمات مربوط به بخش‌های مختلف مادر برد را تغییر دهید.

یکی از رایج‌ترین سیستم‌های بایوسی که در تولید مادر برد‌ها از جمله این محصول به کار می‌رود، سیستم بایوس 128 مگابایتی EEPROM می‌باشد. کار کردن با این سیستم و دسترسی به بخش‌های مختلف آن برای شما بسیار راحت خواهد بود.

دو بخش در این سیستم قرار داده شده است؛ یکی بخش اصلی که اطلاعات کامل مادر برد مثل تاریخ ساخت و ورژن در آن قرار دارد و دیگری بخش پیشرفته که از طریق آن می‌توانید به تنظیمات دسترسی داشته باشید و تغییراتی را در محصول اعمال کنید.

خلاصه‌ای از ویژگی‌های برجسته مادر برد SUPERMICRO X10DRH-CT

استفاده از رم DDR4 با حافظه 2 ترابایتی که علاوه بر کیفیت مناسب، نیاز‌های متعدد شما را هم برطرف می‌سازد.

استفاده از چیپ ست ساخته شده توسط شرکت اینتل.

قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده به‌صورت همزمان.

بررسی کلی خصوصیات SUPERMICRO X10DRH-CT

خصوصیات کلیدی

  • قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده
  • چیپ ست C612 ساخت اینتل
  • حافظه 2 ترابایتی این محصول
  • تعداد کافی از ورودی و خروجی

مشخصات کلی

  • ابعاد محصول: 12*13 اینچ معادل 48*33.02 سانتی متر
  • قالب ساخت محصول: E-ATX
  • چیپ ست استفاده شده در مادر برد: C612
  • پشتیبانی مادر برد از ریدهای: 0/1/5/10

پردازنده محصول

  • پلتفرم سازنده: intel
  • تعداد پردازنده قابل پشتیبانی: 2 عدد
  • نوع پردازنده قابل ساپورت: intel xeon E5-2600 V3/V4
  • نوع سوکت پردازنده: LGA 2011

رم محصول

  • نوع رم استفاده شده در دستگاه: DDR4
  • ولتاژ رم: 2 V
  • حافظه کلی رم: 2 ترابایت
  • تعداد اسلات یا بانک موجود در رم: 16 عدد

اتصالات؛ ورودی و خروجی

  • کانکتور SATA 3.0: 10 عدد
  • هدر USB 2.0: 4 عدد
  • هدر USB 3.0: 5 عدد
  • هدر TPM: 1 عدد
  • خروجی VIDEO: 1 عدد
  • ورودی COM: 2 عدد

کارت شبکه

  • نوع کارت شبکه LAN: intel X540

سیستم بایوس و نرم افزار

  • نوع سیستم بایوس: 128 Mb SPI Flash EEPROM with AMI BIOS

 

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRH-CT”

۵۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان