مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRH-ILN4

پردازنده‌هایی که توسط مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4 قابل پردازش هستند شامل intel xeon E5-2600 V3 و intel xeon E5-2600 V4 هستند.

۳۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

2749 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

SUPERMICRO X10DRH-ILNA4

مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، یکی از محصولاتی است که توسط شرکت سوپر میکرو تولید و عرضه می‌شود. این محصول به قدری با کیفیت بوده که توانسته است در دسته‌ی پر طرفدارترین مادر برد‌ها قرار بگیرد.

همانطور که می‌دانید، برای خرید مادر برد، وقت زیادی را باید صرف کنید. وقت گذاشتن برای انتخاب و خرید یک مادر برد مناسب از آن جهت اهمیت دارد که این قطعه یکی از اساسی‌ترین قطعات تشکیل دهنده کامپیوتر شما خواهد بود و کیفیت و سرعت آن، تضمین‌کننده کیفیت کامپیوتر شما است.

اگر قصد خرید مادر بردی با قابلیت‌های درجه یک دارید، این محصول می‌تواند برای شما مناسب باشد. سوپر میکرو، هنگام تولید این محصول و سایر محصولات مشابه سعی کرده است از بهترین و بروزترین تکنولوژی‌ها استفاده کند. شاید همین مسأله باعث شده مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

در ادامه این مطلب قرار است شما را با ویژگی‌های مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، بیشتر آشنا کنیم تا در صورت تمایل، آن را انتخاب و خریداری کنید.

بررسی ویژگی‌های SUPERMICRO X10DRH-ILN4

بررسی ساختاری محصول

در هنگام بررسی ساختاری مادر برد‌ها، لازم است به برخی از نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

قالب ساخت را می‌توانیم به عنوان اولین مسأله‌ای که باید به آن توجه کنید در نظر بگیریم. برای ساخت قطعات مختلف از جمله مادر برد، از قالب‌های ساخت متفاوتی استفاده می‌شود. تعیین کردن نوع این قالب‌ها بسیار مهم است؛ چرا که باید با توجه به نوع مادر برد و کارایی آن، قالب را انتخاب کنند.

سوپر میکرو، برای مادر برد‌ها و سایر محصولات خود، بهترین قالب‌ها را استفاده می‌کند. برای مثال در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، از قالب ساخت E-ATX استفاده شده است.

مسأله‌ی دیگری که در بررسی ساختاری محصول باید به آن توجه کنید، ابعاد مادر برد است. شما باید مادر بردی را انتخاب کنید که سایزی متناسب با کامپیوترتان دارد. این محصول در ابعاد 12 در 13 اینچ، معادل 30.48 در 33.02 سانتی‌متر تولید شده است.

یکی از قابلیت‌هایی که در این محصول قرار داده شده است، توانایی پشتیبانی از رید‌های 0 و 1 و 10 است.

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در محصول

چیپ ست

از جمله بخش‌های دیگری که باید در خرید مادر برد به آن توجه داشته باشید، چیپ ست است. این قطعه، همان بخشی است که تعیین‌کننده سرعت و قدرت محصول خواهد بود و بهتر است از انواع با کیفیت آن استفاده شده باشد.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، از چیپ ست C612 استفاده شده که از جمله بهترین انواع این قطعات شناخته شده است.

پردازنده

سوپر میکرو، در تولید مادر برد‌های خود سعی می‌کند قابلیت‌های جدیدی را قرار دهد. برای مثال؛ در اکثر انواع مادر برد‌هایی که تولید کرده، از قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده جدا استفاده کرده است. این قابلیت، باعث شده که محصولات این شرکت نسبت به محصولات مشابه سایر شرکت‌ها، برتری بیشتری داشته باشند.

پردازنده‌هایی که توسط مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4 قابل پردازش هستند شامل intel xeon E5-2600 V3 و intel xeon E5-2600 V4 هستند.

کارت شبکه

کارت شبکه، بخش مهم دیگری است که کیفیت آن تعیین‌کننده کیفیت مادر برد شما خواهد بود. بهتر است کارت شبکه، از شرکت اینتل باشد تا بتوانیم کیفیت را تضمین شده بدانیم. اتفاقاً سوپر میکرو در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، از کارت شبکه LAN شرکت intel، مدل i350 استفاده کرده است.

بررسی رم

رم، دیگر بخش مهمی است که باید قبل از خرید مادر برد به آن توجه ویژه داشته باشید. برای اینکه بدانید رم خوب است یا نه، نیاز به راهنمایی دارید.

خب! در ابتدا باید بدانید که بهترین انواع رم‌هایی که در مادر برد می‌توانند استفاده شوند DDR3 و یا DDR4 هستند. اگر از DDR4 استفاده شود که بسیار هم بهتر و با کیفیت‌تر خواهد بود.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، دقیقاً از رم DDR4 استفاده شده است که بهترین کیفیت را برای شما فراهم خواهد کرد.

در کنار بررسی نوع رم، لازم است به حجم حافظه آن هم توجه داشته باشید. حجمی از حافظه که توسط رم قابل پشتیبانی است، برای انجام کار‌های مختلف شما ضروری است. اگر انتظار انجام کار‌های متعدد را دارید، بهتر است حافظه رم شما زیاد باشد.

حافظه رم قابل ساپورت در این مادر برد، 2 ترابایت است که برای انجام کار‌های مختلف شما کفایت می‌کند.
این حافظه توسط 16 اسلات پشتیبانی می‌شود.

اتصالات؛ ورودی‌ها و خروجی‌ها

تعداد اتصالات موجود در مادر برد، تعیین‌کننده میزان ارتباط آن به سایر قطعات و دستگاه‌ها است. پس این مسأله هم باید برای شما اهمیتی ویژه داشته باشد.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، به تعداد کافی اتصالات و ورودی و خروجی قرار داده شده است.

برای پورت مربوط به SATA 3.0، تعداد 10 عدد ورودی قرار گرفته است.

برای USB، در مجموع و به‌صورت کلی 9 عدد ورودی طراحی شده است که از این تعداد؛ 4 عدد برای USB 2.0 و 5 عدد برای USB 3.0در آن جای دارد.

برای پورت VGA، یک عدد خروجی و برای پورت TPM، یک ورودی قرار داده شده است.

سیستم بایوس (BIOS) و نرم‌افزار

در مادر برد‌ها، سیستمی وجود دارد که به آن بایوس می‌گویند. این سیستم از انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام ویژگی‌ها و ساختار متفاوتی را دارند. برای مثال، سوپر میکرو در اغلب مادر برد‌های خود از جمله مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILN4، از سیستم بایوس 128 مگابایتی EEPROM استفاده کرده است. کار کردن با این سیستم خیلی راحت است و اگر اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید، می‌توانید به سادگی و از طریق دسترسی به بخش تنظیمات، تغییراتی را در کارکرد مادر برد اعمال نمایید.

دو بخش در این سیستم قرار گرفته است؛ یکی بخش اصلی که اطلاعاتی مثل ورژن ساخت، تاریخ تولید و… را برای شما نمایش می‌دهد و دیگری بخش پیشرفته که از طریق آن می‌توانید دسترسی به بخش تنظیمات داشته باشید و تغییراتی را در آن‌ها اعمال کنید.

خلاصه‌ای از خصوصیات برجسته مادر برد SUPERMICRO X10DRH-ILNA4

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه به بررسی ویژگی‌های برجسته این محصول بپردازیم، می‌توانیم به برخی از موارد از جمله: وجود قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده، حافظه رم 2 ترابایتی، وجود چیپ ست و کارت شبکه از شرکت اینتل اشاره کنیم.

بررسی کلی خصوصیات SUPERMICRO X10DRH-ILNA4

خصوصیات کلیدی

  • قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده
  • چیپ ست C612 ساخت اینتل
  • حافظه 2 ترابایتی این محصول
  • تعداد کافی از ورودی و خروجی

مشخصات کلی

  • ابعاد محصول: 12*13 اینچ معادل 48*33.02 سانتی متر
  • قالب ساخت محصول: E-ATX
  • چیپ ست استفاده شده در مادر برد: C612
  • پشتیبانی مادر برد از ریدهای: 0/1/10

پردازنده محصول

  • پلتفرم سازنده: intel
  • تعداد پردازنده قابل پشتیبانی: 2 عدد
  • نوع پردازنده قابل ساپورت: intel xeon E5-2600 V3/V4
  • نوع سوکت پردازنده: LGA 2011

رم محصول

  • نوع رم استفاده شده در دستگاه: DDR4
  • ولتاژ رم: 2 V
  • حافظه کلی رم: 2 ترابایت
  • تعداد اسلات یا بانک موجود در رم: 16 عدد

اتصالات؛ ورودی و خروجی

  • کانکتور SATA 3.0: 10 عدد
  • هدر USB 2.0: 4 عدد
  • هدر USB 3.0: 5 عدد
  • هدر TPM: 1 عدد
  • خروجی VIDEO: 1 عدد

کارت شبکه

  • نوع کارت شبکه LAN: intel i350

سیستم بایوس و نرم افزار

  • نوع سیستم بایوس: 128 Mb SPI Flash EEPROM with AMI BIOS
pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRH-ILN4”

۳۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان