مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRi-T

در مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، چیپ ستی که استفاده شده از نوع C612 اینتل است. این چیپ ست می‌تواند قدرت و سرعت بسیار مناسبی را برای شما ایجاد کند. با وجود این تکنولوژی از شرکت اینتل در مادر برد شما، کیفیت مادر برد بسیار بالا خواهد بود.

۵۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

15281 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مادر برد‌های ساخت شده توسط شرکت سوپر میکرو، یکی از بهترین انواع محصولاتی است که شما می‌توانید انتخاب و خریداری کنید. این شرکت سعی داشته است قطعاتی را تولید کند که در کنار کیفیت فوق‌العاده‌ای که برای شما فراهم می‌کنند، کمتر دچار مشکل شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر کمتری پیدا کنند.

مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت سوپر میکرو است. این محصول می‌تواند تمام آنچه را که از یک مادر برد انتظار دارید در اختیار شما قرار دهد.

برخی از ویژگی‌های کلیدی در این مادر برد باعث شده است که این محصول به یکی از پرطرفدارترین و پر فروش‌ترین قطعاتِ تولید شده توسط شرکت سوپر میکرو تبدیل شود.

از آنجایی که مادر برد یکی از اصلی‌ترین قطعات تشکیل دهنده کامپیوتر است، لازم است با اطلاعاتی کامل برای خرید آن اقدام کنید. لذا در ادامه این مطلب به شما توضیحاتی کامل درباره ویژگی‌ها و خصوصیاتی که این محصول را به یکی از برجسته‌ترین قطعات شرکت سوپر میکرو تبدیل کرده است، ارائه خواهیم داد.

بررسی خصوصیات SUPERMICRO X10DRi-T

بررسی ساختاری محصول

شرکت سوپر میکرو، مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T را در قالب E-ATX تولید کرده است. این قالب می‌تواند سرعت و توانایی زیادی را برای شما فراهم کند.

ابعاد این قطعه 12 در 13 اینچ بوده که اگر بخواهیم این سایز را به سانتی‌متر تبدیل کنیم، 30.5 در 33.0 سانتی‌متر خواهد بود.

این مادر برد، می‌تواند از رید‌های 0 و 1 و 5 و 10 پشتیبانی کند.

تکنولوژی‌ها و امکانات به کار رفته در محصول

چیپ ست

اگر قصد خرید مادر برد را داشته باشید، لازم است درباره بخش‌های مختلف سازنده آن اطلاعات کافی داشته باشید. یکی از این قطعات که لازم است درباره نوع آن بدانید، چیپ ست یا همان Chipset است. این قطعه یکی از اجزایی است که مشخص‌کننده قدرت و سرعت مادر برد شما خواهد بود.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، چیپ ستی که استفاده شده از نوع C612 اینتل است. این چیپ ست می‌تواند قدرت و سرعت بسیار مناسبی را برای شما ایجاد کند. با وجود این تکنولوژی از شرکت اینتل در مادر برد شما، کیفیت مادر برد بسیار بالا خواهد بود.

پردازنده

شرکت سوپر میکرو، در ساخت محصولات خود سعی کرده است از تکنولوژی‌هایی استفاده کند که کیفیت ساخت را نسبت به برند‌های مشابه افزایش دهد. مثلاً در مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، توانایی پشتیبانی از دو پردازنده وجود دارد. این ویژگی باعث شده است این مادر برد جزء محصولات پرطرفدار باشد.

پردازنده‌هایی که توسط این مادر برد می‌توانند پشتیبانی شوند شامل intel xeon E5-2600 V3 و intel xeon E5-2600 V4 هستند.

مادر برد برای ساپورت و پشتیبانی از این پردازنده‌ها، از سوکت‌های LGA 2011 استفاده می‌کند.

کارت شبکه

مادر برد سوپر میکرو SUPERMICRO X10DRi-T دارای تکنولوژی کارت شبکه LAN شرکت اینتل، مدل X540 است. استفاده از این کارت شبکه در این مادر برد، یکی از عواملی است که کیفیت محصول را بالا برده است.

بررسی رم

از مسائل دیگری که باید در خرید مادر برد به آن توجهی ویژه داشته باشید، حافظه و رم این قطعه است. یکی از عواملی که تعیین‌کننده کیفیت مادر برد‌ها است و باعث تمایز آن‌ها از یکدیگر می‌شود، رم آن‌ها خواهد بود.

رم استفاده شده در مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین انواع رم قابل استفاده در این قطعات است.

نوع رمی که در این محصول استفاده شده است DDR4 بوده که وجود این نوع رم در مادر برد‌ها باعث افزایش کیفیت آن‌ها می‌شود. گاهی اوقات، شرکت‌ها از رم DDR3 در مادر برد‌ها استفاده می‌کنند؛ هرچند استفاده از این نوع رم هم کیفیتی مناسب برای محصول ایجاد می‌کند اما، رم DDR4 ویژگی مثبتی برای مادر برد محسوب می‌شود.

تعداد اسلات‌های استفاده شده در رم مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، 16 عدد بوده که این تعداد اسلات برای فراهم کردن ظرفیت حافظه معادل 2 ترابایت در این رم بسیار مناسب هستند.

اتصالات؛ ورودی‌ها و خروجی‌ها

تعداد ورودی‌ها و اتصالاتی که برای مادر برد در نظر گرفته می‌شود، اهمیت زیادی در نحوه ارتباطات آن با سایر دستگاه‌ها و قطعات دارد. لذا لازم است این اتصالات به میزان کافی وجود داشته باشند تا کیفیت محصول بالاتر برود.

در مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T ، تعداد اتصالات به کار رفته بسیار مناسب و کافی هستند. در این محصول تعداد 11 ورودی برای پورت‌های USB طراحی شده است. این تعداد ورودی برای دو مدل از پورت‌های USB است که به تفکیک؛ 6 ورودی برای پورت USB 2.0 و 5 ورودی برای پورت USB 3.0 در آن قرار گرفته است.

ورودی‌های SATA 3.0 در این مادر برد، 10 عدد هستند که وجود این تعداد ورودی توانسته است کارایی محصول را تا حد زیادی افزایش دهد.

یک خروجی برای ویدئو در این محصول قرار داده شده است.

یک ورودی برای پورت TPM و 2 ورودی برای پورت COM در این محصول طراحی شده است.

سیستم بایوس (BIOS) و نرم‌افزار

شرکت سوپر میکرو در طراحی مادر برد‌های خود از سیستم‌های بایوسی استفاده کرده است که نرم‌افزاری بسیار ساده داشته و کار کردن با آن خیلی راحت است. اگر شما اطلاعات و حرفه کافی در این باره داشته باشید می‌توانید به سادگی و از طریق یک فلش ساده تنظیمات این نرم‌افزار را تغییر دهید.

از عواملی که باعث می‌شود مادر برد SUPERMICRO X10DRi-T، نسبت به سایر محصولات متفاوت باشد و کیفیت بسیار بالاتری را داشته باشد این است که در این محصول از سیستم بایوس 128 مگابایتی EEPROM استفاده شده است.

سیستم بایوس دارای دو بخش است که شامل مواردی است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بخش اصلی: این پنجره می‌تواند اطلاعاتی درباره ورژن ساخت، تاریخ تولید، حافظه و ظرفیت خالی آن و نیز سرعت حافظه در اختیار شما قرار دهد.
  • بخش پیشرفته یا Advance: بخش دیگری که در این سیستم قرار گرفته است، قسمت پیشرفته و یا Advance نام دارد. در این بخش، شما می‌توانید با استفاده از دسترسی به تنظیمات، تغییراتی را در پاور، بوت فیچر، چیپ ست و… اعمال کنید.

تمامی ویژگی‌هایی که گفتیم، مواردی هستند که باعث شده‌اند این محصول از شرکت سوپر میکرو به یکی از محبوب‌ترین مادر برد‌ها تبدیل شود.

برخی از ویژگی‌ها که باعث شده‌اند‌ این محصول برجسته‌تر از سایر قطعات مشابه باشد به شرح زیر هستند.

حافظه بسیار بالای رم این مادر برد که معادل ۲ ترابایت بوده و می‌تواند نیاز به حجم‌های زیاد را پاسخگو باشد.

قابلیت پشتیبانی کردن از دو پردازنده مختلف از شرکت اینتل

وجود سیستم بایوس ۱۲۸ مگابایتی که کارکرد بسیار ساده‌ای را برای کاربران فراهم کرده است.

بررسی کلی خصوصیات SUPERMICRO X10DRi-T

خصوصیات کلیدی

  • قابلیت پشتیبانی از دو پردازنده
  • چیپ ست C612 ساخت اینتل
  • حافظه 2 ترابایتی این محصول
  • تعداد کافی از ورودی و خروجی

مشخصات کلی

  • ابعاد محصول: 12*13 اینچ معادل 5*33.0 سانتی متر
  • قالب ساخت محصول: E-ATX
  • چیپ ست استفاده شده در مادر برد: C612
  • پشتیبانی مادر برد از ریدهای: 0/1/5/10

پردازنده محصول

  • پلتفرم سازنده: intel
  • تعداد پردازنده قابل پشتیبانی: 2 عدد
  • نوع پردازنده قابل ساپورت: intel xeon E5-2600 V3/V4
  • نوع سوکت پردازنده: LGA 2011

رم محصول

  • نوع رم استفاده شده در دستگاه: DDR4
  • ولتاژ رم: 2 V
  • حافظه کلی رم: 2 ترابایت
  • تعداد اسلات یا بانک موجود در رم: 16 عدد

اتصالات؛ ورودی و خروجی

  • کانکتورهای داخلی محصول
  • کانکتور SATA 3.0: 10 عدد
  • هدر USB 2.0: 6 عدد
  • هدر USB 3.0: 5 عدد
  • هدر TPM: 1 عدد
  • خروجی VIDEO: 1 عدد

کارت شبکه

  • نوع کارت شبکه LAN: intel X540

سیستم بایوس و نرم افزار

  • نوع سیستم بایوس: 128 Mb SPI Flash EEPROM with AMI BIOS

 

pa_brand

31

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مادربرد سرور سوپرمیکرو SUPERMICRO X10DRi-T”

۵۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان